tisdag 16 februari 2016

JUST NU HOS MIG















Just nu hos mig. Jag läser nya magasinet från Residence och skissar på veckan och så provar även lite nya produkter här idag i samarbete med Yves Rocher. Jag fortsätter även med min Detoxkur (jag gillar den, nu kört nästan en vecka och jag känner mig redan mycket piggar. Man får springa på toaletten en hel del när man dricker denna vilket är bra. Jag har en tendens till att samla på mig massa vätska så det känns skönt att bli av med den:). Men till de nya krämarna jag testar då. Yves Rocher har just nu ett trevligt erbjudande där du får dag- och nattkräm samt en ögonkräm för endast 299 kr (ordinarie pris 677 kr). De här krämarna har en rynkminskande effekt och ger en fantastisk lyster i huden och de är faktiskt Yves Rochers bästsäljare produkter. Luktar svagt ros och känns väldigt skön på huden. Ett perfekt kit för dig som inte vill köpa produkter för flera tusenlappar men ändå få massa bra produkter:) Här hittar du till erbjudandet med krämarna (du får a l l t där på bilden med erbjudandet, jag visar endast dagkrämen och ögonserumet på min bild:) och Detox erbjudandet hittar du här.




KRAM








I samarbete med Yves Rocher

4 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Tillbringaren är ju så galet snygg! Ha en fin dag tjejen! Kram L

Anonym sa...

Vart kommer tillbringaren ifrån? Är det svenskt tenn?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Nej. Den heter linnè caraff och finns på bl.a. Artilleriet, Esq, Newport😘

Kram

M


jannice lindell sa...

Underbara blommor!!!