onsdag 24 februari 2016

HEJ ONSDAG MITT I VECKAN









Lite still life här hemma idag. Inget nytt men några favoritsaker:)






Lampan är från Flos IC Lights, spegeln är måttbeställd hos glasmästare, skåpet är från Snö Asplunds, lilla porslinshuvudet är från Artilleriet, ljusstakar Skultuna, mässingkrukan från Svenskt Tenn.




Tjingeling!





Idag har jag lite arbete på schemat och ska strax åka dit. Men sen ska jag vara ledig resten av sportlovet! Tjejerna är just nu med sina vänner, en går på stan för andra gången själv (stort! Jag följde med ner en stund och såg till att de klarade sig, sen fick jag gå och äta lunch själv för det skulle dom minsann göra själva ihop, utan mamma. Tur att jag fick lite sällskap av någon annan så jag slapp sitta själv;) och den andra kan ni nog gissa vart hon håller hus (någon som gissar på stallet? Japp då gissade ni rätt:). Så så mycket mer händer inte här idag. I morgon dock har vi lite roligheter planerade:)


Önskar er en fin fin onsdag vänner, vi ses snart igen:)



KRAM










7 kommentarer:

www.livsglitter.se sa...

Så fint med en stoooor rund spegel!

Anonym sa...

Hänger spegeln på väggen eller har du bara lutat den?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Den hänger på väggen med fäste, dock osynligt framifrån men det är som en distans!

Kram

M

Anonym sa...

Jättefint!/ Caroline

Anonym sa...

Fint! Grattis till nya jobbet! Nu blir det landstingspj o omålat igen då 😉 Ska du jobba 100% eller mindre? Hur ofta är det helgtjänst? Kul med fart o fläkt ibland kan jag längta efter det faktiskt , tur att man kan välja, huset finns ju kvar! /E

Anonym sa...

Vilket företag har tillverkat porslinshuvudet??
Var inne på artilleriets webshop men kunde inte hitta det.

MITT VITA HUS sa...

E: Ja fy, PJ igen hahaha. Inte så sugen på det och omålat men vad gör man inte. Vill ju så gärna stickas och så igen;)

Anonym: Denna är det http://www.artilleriet.se/shop/details/#little-joseph

Kram

M