lördag 27 februari 2016

HÄSTLÖRDAG I FEBRUARI














Det finns inget, på allvar ingenting bättre än strålande sol, isblå himmel och en tur på hästryggen! Det är det absolut bästa sättet att ladda energi på. Idag har vi ridit nästan hela ponnygänget och några av oss lite större en lång tur ute och det var såå mysigt. Jag är så lycklig och tacksam över att fått en unge som älskar hästar precis som sin mor (kanske nästan ännu mer om man frågar henne själv) så jag har kunnat återuppta mitt gamla intresse igen. Vi har så mysigt ihop i stallet:) Nu saknas bara den där egna hästen som jag är så sugen på att köpa (dock vill någon i familjen här att vi absolut igen ska skaffa häst så det kommer krävas en hel del övertalning om det ska bli någon tror jag;).


Hoppas ni med har en strålande skön lördag vänner?! Här måste jag kila nu, har massor pyssel inför kvällen då vännerna kommer hit på mellomys. So got to go - men vi ses snart igen:)




KRAM










1 kommentar:

Karin - vackertnaturligt sa...

Åh, det är en underbar tid tillsammans och ens eget hästintresse får blomma ut igen. Min dotter har tyvärr flyttat hemifrån och vi avvecklar hästarna nu men njut medan du har den här tiden. Det svetsar ihop och är så roligt!