tisdag 9 februari 2016

FETTISDAGEN






















Idag har jag köpt semlor till familjen (för ni har väl inte missat att det är fettisdagen idag va bloggisar?, det kan man ju knappt missa eller hur?!;). Semlor från Ronaldos. Åh vad jag älskar hans semlor. Så luftiga och fräscha i smaken och inte alls så där så man blir grädd-mätt på en gång:) Har dukat upp till tjejerna som kommer hem alldeles strax från skolan (själv funderar jag på om jag verkligen ska äta den där semlan idag eller om jag ska spara mig;).





Hej finaste ni!






Här har jag försökt kurera mig från detta virus som slog klorna i mig förra veckan. Det gick så där säger jag. Försökte gå till jobbet igår morse men fick ge upp efter en timme och förpassa mig hem till sängen igen. Men idag känns det bättre faktiskt. Dock får jag nog vänta lite med att köra igång med träningen igen utan bara satsa på att kroppen ska återhämta sig och inte försöka stressa den till max (vilket jag är väldigt bra på att göra i vanliga fall:S).




Vad har ni för er annars då vänner, mumsar semlor kanske?





KRAM










7 kommentarer:

Anonym sa...

Snålvattnet rinner när jag ser ronaldosemlorna. Har ifs aldrig smakat dem - det är ju inte säsong för det när jag är i trakterna längre tid. Jag har bakat glutenfri semmelkladdkaka som vi skall testa i kväll, det kanske också är mums ! //E

Tina sa...

Cleansing pågår så ingen semla för mig heller. Men kanske har du råd att unna dig en halv iaf:-)?!

lindaleeboman123 sa...

Hej! Jag undrar över dina fina gardiner vad heter dom och varifrån? Är även nyfiken om dom sitter i taket med skena?

MITT VITA HUS sa...

Linda: De är från Ikea faktiskt, jag ska dock byta dom mot uppsydda så snart jag hittar rätt färg på tyg:) Minns ej namnet men jag tror de kostade typ 99 kr för två längder:) De sitter med Kirsh-skena i taket ja:)


Kram

M



isa sa...

Så himla härlig blogg!! <3

Rebecca sa...

Hej! Jättefina koppar! Är det Spode?

MITT VITA HUS sa...

Rebecca: Ja precis det stämmer😊

Kram

M