lördag 20 februari 2016

EN ÖNSKELISTA TILL VÅREN
















Jag såg att ni önskade en-vad-jag-önskade-mig-lista, en önskelista för våren 2016. Jo det är ju några saker som jag fortfarande önskar mig från tidigare önskelistor och som jag hoppas såklart någon gång blir mina. Till exempel så önskar jag mig fortfarande denna väska, och dessa lampor (den översta främst). Men just nu drömmer jag också om 1. Den fina kokboken Polpo som finns bland annat på Artilleriet 2. Dessa lyktor/vaser Tokyo från Skrufs som du hittar hos ByBinett. Jo de är redan ombloggade/hypade på instagram - men ack så fina ändå. Även en Pallo från Skrufs står på listan här. Dock svårt att motivera att vi behöver fler vaser/lyktor här hemma hrmm 3. Sedan jag såg pressbilderna på Gubi's Radiant Mirror så blev jag frälst. Vill ha begär väcker den delux! Man får dock hosta upp en slant. Finns att beställa hos 200m2 4. Min laptop är så knöka full att jag knappt kan ladda upp nya bilder. Jag får hela tiden radera när jag ska in med något nytt. Vi måste råda bot på detta ganska så snart känner jag:S Har kikat på diverse lagrings-förvarings-alternativ hos Appel, men jag tror jag ska slå till på en större dator istället, en iMac. Tror det blir kalas för bildredigering med:)



Önskar du dig något speciellt just nu?




KRAM











3 kommentarer:

Nazima sa...

Något jag önskar mig är bildredigeringsprogrammet lightroom som jag hört så mycket gott om, har en MacBook så det känns spm det behövs till den om jag ska fortsatta med bloggandet. Vilket bildbehandlingsprogram kör du?
Trevlig lördag kväll!

Kram

MITT VITA HUS sa...

Nazima: Jag kör Lightroom och PS😄
Kram

M

Anonym sa...

Hemm hos mig finns både iMac och Macbook och jag föredrar utan tvekan min supersnygga stora iMac!