onsdag 10 februari 2016

DETOX PÅ GÅNG & ERBJUDANDE






Hej alla!





Här idag har jag precis påbörjat en detox från Yves Rocher. Precis vad jag behövde kände jag efter sjukstugan som varit här ett tag:)



Så här står det om kuren:



"Känn dig lättare och få en dos ny energi med en utrensande 10-dagarskur. Att göra en kur då och då under året kan vara en bra början till en hälsosammare livsstil. Innehåller kombinationen av grönt te och maskros som kompletterar varandra. Maskros förbättrar reningen och grönt te bidrar till utrensningen av slaggprodukter. Den riktigt goda smaken av persika gör att du kan njuta din kur"



Jag har faktiskt läkare som förespråkar att man varje dag ska dricka grönt te för det är så hälsosamt för kroppen, så jag är riktigt exalterad över att se om detta verkligen gör skillnad (jag har också bara hört gott om kuren så jag tror på den:). Varje dag blandar man en kapsel av extraktet i 1 liter vatten, förvara i kylskåpet och dricker under dagen. Låter ju toppen, på så sätt får man ju i sig vätskan man behöver också.



Just nu kan du köpa detox-kuren till ett riktigt kap pris, nämligen för bara 249 kr (ordinarie pris 487 kr), här hittar du erbjudandet. Då får du även den omtalade slimming gelén (som jag dock ej hunnit testa men som jag är sååå sugen på. Har ju lite lösare skinn nu för tiden så ingen mer än jag vill testa och se om den fungerar:)





KRAM










I samarbete med Yves Rocher


4 kommentarer:

Anonym sa...

Fick med den kuren med glossybox förra året, tyvärr inget för mig, smaken var vidrig.
/Jo

MITT VITA HUS sa...

Jo: Vad synd att du inte gillade, jag tyckte smaken var fräsch - lätt aprikossmak och lite te, ungefär som en sportdryck. Lättdrucket och jag gillade slimminggelen när jag testade den igår kväll:)

Kram

M


Anonym sa...

God morgon!

Här har du en ganska ny följare....Love your blogg!!!

Vilken vacker kanna....var har du köpt den?

Ha en fortsatt trevlig dag :)

kram Mi

MITT VITA HUS sa...

Mi. Varmt välkommen hit. Tack för dina rara ord:) Kannan heter Linné och finns på tex. Newport eller butik Esq här i stan, även Artilleriet:)

Kram

M