lördag 13 februari 2016

DAGS ATT KICKA IGÅNG LÖRDAGEN















Men hur gulliga är dom inte?! Emma älskar verkligen C, och jag med:) Här är dom förra våren typ nästan nu.




God Morgon fina!





Kikar bara in en allraste kortis för här ska jag iväg till Viktväktarna och väga mig (håll tummarna för minus på vågen:), sen är det dags för en timmes spinning (älskar't) direkt efter. Sen efter lunchen är det dags för klubbens årsmöte (sitter som kassör i styrelsen där som ni vet:). Får åka själv utan Emma då hon fortfarande är riktigt sjuk och behöver hålla sig under ett täcke och kurera sig (fast hon ville sååå mycket ut till hästen så hon sa nästan att hon var frisk, men sedan när det bara kraxade när orden skulle fram förstod hon att det nog inte alls skulle funka;). Alice stackarn är med jättedålig, idag hade hon massa roligheter inplanerat med kalas på Prison Island här i stan för hennes bestie som har fyllt år. Det var många tårar när hon insåg att det kommer inte funka åka dit med nästan 40 graders feber:( Krya krya nu mina älskade små. Avskyr verkligen se er så här sjuka:S


Så mao nu har jag inte tid att sitta här med lapen i knät utan dags att ge sig iväg och starta igång lördagen hepp. Vi ses snart igen bästa ni!




KRAM











Inga kommentarer: