söndag 21 februari 2016

CHECK PÅ VÅRIGA SNEAKERS












Nu saknas bara lite trevlig vår, så jag kan få lufta mina nya snabba skor. Älskar vita sneakers, det är så himla fräscht på våren (jag köpte mina från Sneakers n'stuff, gillar dom. Bra utbud och snabba leveranser:).





Tjingeling på kvällskvisten bloggvänner!






Här har vi precis ätit middag efter en kall lång powerwalk. Så himla skönt att röra på sig lite, men det var iiiiskallt ute. Middagen bestod av så himla god fläskfilé med timjan och rotfrukter i ugnen  och en kall vitlökssås. Mums vad gott det var:) Just nu ska jag krypa upp i soffan och se en härlig söndagsfilm med familjen (fast vi är bara tre här idag, vår lilla loppa har rymt till farmor för lite sportlovsmys själv:), tipsa gärna om någon skön rolig komedi som även passar en tonåring (hon är ganska så tålig, älskar typ "How to get away with murder" som sin mamma;), sen ska jag göra oss en riktigt stor skål med fruktsallad. Älsk på det, så himla fräscht och gott:)


Önskar er alla en riktigt skön söndagskväll nu, så ses vi i morgon igen!:)




KRAM











Inga kommentarer: