fredag 15 januari 2016

EN MISSAD TULPANENS DAG









Tulpanensdag idag och jag återanvänder en gammal bild för här i huset syns inte en endast tulpan så långt ögat når. Har liksom varit det sista jag tänkt på just de senaste dagarna, att ta mig till blomsterhandeln och hur kunde jag missat att idag var just tulpanens dag;)





Hej hallå!





Nu ska det väl bli någon rätsida på det hela. Jag är så undersökt och de hittar inget mer än att jag förmodligen haft en inflammation på tjocktarmen som nu börjar gå tillbaka. Det har varit några tuffa veckor men nu så börjar det ordna till sig. T a c k alla för er omtanke vill jag säga < 3


Just nu känns det bara så skönt att helgen är här, tror faktiskt det var länge sedan jag längtade så mycket efter helg som till just denna. Kvällen har vi tillbringa med att gosa med våra vänners lilla bebis, men nu har han precis åkt hem igen. Härligt att få låna och mysa en liten stund, men jag skulle aaaaldrig kunna tänka mig det där igen. Känns så väldigt väldigt långt bort:)


Nu ska jag natts mig själv, har inte varit så mycket sömn senaste tiden och jag längtar efter sovmorgon i morgon (dock ska jag iväg på vv-möte så håll tummarna för att vågen pekar nedåt och att julfluffet håller på att försvinna;). Vi ses snart igen!




KRAM












12 kommentarer:

Jennie sa...

Krya på dig
Önskar jag hade din motivation och ork att förändra Mitt liv och gå ner i vikt
Kram

Anonym sa...

Vad skönt att du börjar må bättre, vila upp dig nu i helgen!
Ps, vilken vacker tulpanbild.
//Ingela

Anonym sa...

Hoppas du snart mår bättre!
Tänkte skulle inte du likt en matblogg 56 kilo typ ge tips på vad du äter på en vecka? Du har ju grym framgång och såhär efter jul har även jag tagit tag i kampen mot fluffet. Tycker dock det är svårt och jag vet inte riktigt vad jag ska äta.
Tack på förhand! Kram Emma

Anonym sa...

Men det finns ju ingen bättre bantning än diverticulit 😁 Usch jag vet precis för här är det oxå så flytande kost is da shit. 😷 Skönt att du är bättre iaf! /E

Nazima sa...

Krya på dig!!
Kram

Lina sa...

Krya på dig! Om du inte testat det redan så kan jag rekommendera några doser movicol, typ 1+1 i två dagar. Tar med sig lite skrot från tarmarna och eventuella divertiklar. Kanske låter knasigt om man inte behöver laxerande, men det kan fungera!

Hanna sa...

Hoppas att du snart mår bättre. Så mysigt med bebisgos. Jag är tvärtom, är jättesugen på en liten till. :-D

Lottie sa...

Hej! Älskar din blog! Varifrån kommer ljushållaren (dockhuvudet)?

Daniella sa...

Hej, älskar din blogg och ditt sätt att fotografera :) kan inte Du skriva ett inlägg hur Du fotar , hade varit kul att läsa hur det går till bakom kulisserna. :)

Kram

Anonym sa...

Hello,
As I admire your taste and love your blog I have learned along the way( from your blog), to invest in good quality and classic pieces. I noticed that you have a lovely collection of lamps and candle holders and I was wondering if you could do a post on your blog about them? I live in Canada and would like to start investing in those lovely pieces but I have to see what brands would ship to my country. Thank you for a lovely blog which has helped shape my style and taste!

Magda sa...

Såå himla fint du har!! Och superfina bilder!

Jag har samma lampa som du och jag undrar om du också kan höra ett surr från Gattons dimmer när den är tänd? Inte helt tänd men när den är dimrad. Det gör tyvärr jag :(

Med vänlig hälsning, Magda

MITT VITA HUS sa...

Magda: ja tyvärr samma här med😁

Kram

M