tisdag 26 januari 2016

PEPP ATT ADDA PÅ SPOTIFYLISTAN








Tjingeling!


Hoppas ni mår fint denna tisdag?!



Här kommer några av mina bästa pepp-låtar just nu, direkt från min träningslista på Spotify. Kan vara så att jag knyckt några av dom från min lilla tonårings lista;) men jag gillar den här typen av musik i lurarna när jag tränar:)








Justing Bieber - Children






Mike Posner - Took a pill in Ibiza






Alan Walker - Faded






One Direction - Perfect






Mike Posner - Please don't go




Dagens motion är redan gjord, lunchen intagen och nu ska jag jobba några timmar:) Önskar er en fortsatt fin dag.




KRAM












2 kommentarer:

Anonym sa...

Missa inte ladda ned Muse och 'Psycho'! Den är fantastiskt att springa till. Tips!

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Tack för tips:)

Kram

M