söndag 3 januari 2016

HEJ SÖNDAG, HEJ BLOGGISAR











Mår ni fint?



Här håller jag på att typ frysa ihjäl. Det har verkligen blivit iskallt ute nu ju. Vi har minus 10 nu tror jag och ute i stallet var det nog ännu kallare.



 Men ni vilket härligt väder det var mitt på dagen idag, strålande sol, klarblå himmel. En riktigt fin vinterdag. Synd bara att jag missade det mesta av solen då jag jobbade några timmar på dagen. Hann bara med en gnutta av den när jag blev utsläppt från kontoret, men bättre än inget:) Tog en skön pw med kärleken då. Precis vad jag behövde och det är sååå skönt att vara igång igen med motion och bra mat efter en massa dagar med alldeles för mycket av det goda.



Här har vi precis ätit timjankyckling och rotfrukter i ugnen, färsk broccoli och vitlökssås. Det var så gott. Nu ska vi sätta på några avsnitt av How to get away with murder (helt fast i den serien just nu och har bara några avsnitt kvar tills det kommer nya i februari. Har nog en liten crush på Frank Delfino tror jag ha ha ha:), krypa ner under duntäcket och äta efterrätten som består av en fräsch fruktsallad (cravings på apelsiner just nu:) och vanilj kvarg. Yum.



I morgon ny vecka och vi ses då men tills dess ha en fin fin söndagskväll du som kikar in här < 3





KRAM










3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har försökt titta på How to... Men kommer liksom aldrig in i den, tröttnade avsnitt tre. Kanske dags att ge den en ny chans då den finns på Netflix nu.

Emma sa...

Hej bästa Mia 😊 jag ser nu att du med har en Canon 5D II - jag har ett fast objektiv .. 1,4 om jag inte missminner mig. Hur som. Jag har haft skiten i snart 2 år och jag blir fan i mig inte klok på den. Dina bilder är m a g i s k a 🙏
Jag tänkte att jag åtminstone måste fråga (då jag uppenbarligen är kameradyslektisk) när du du fotar, fotar du alltid i AV eller kör du M? Vilket bländartal använder du mest?

Du måste absolut inte svara 😋


Nattinatt snygging 😘

Anonym sa...

Men vad SNYGG du är!! Vilken fin bild! Wow!!!

Hoppas alla negativa troll försvunnit från Din blogg nu, vilken Hållkäften-bild!!:-)

Du är bara sååå vacker!!!!

Och krya på Dig!

Kram M :-)