fredag 22 januari 2016

HAPPY FRIYAY





















Lite nya snittisar denna fredag. Sprang på allt på torget idag och jag är så glad att vår blomstertorghandlare har hottat upp sig lite och nu mera köper in lite roligare blommor än bara rosor och tulpaner:)




Heeej freeedag!






Efterlängtad som vanligt:)


Här ska jag alldeles strax göra deg till kvällens pizzor. Jag har köpt Paolo's nya bok och fick lite inspiration. Min pizza kommer bli vrålnyttig med massa vegetariskt som tomater, skogschampinjoner, vitlök och ruccola, mozarella och på hembakad botten och imorgon ska jag träna bort den också, i sann Paolo anda:) Har bokat in mig på gymmet igen (ja hör och häpna, två gånger på en vecka. Anar nya tider här;), jag hoppas bara mina lårmuskler kommer samarbeta med mig, om jag säger så här, jag har nog aldrig haft så här mycket tränignsvärk haha:)


Idag har jag varit nere på stan en sväng, bara för mig själv gått och kikat lite. Köpt en skön ny handcreme och lite färska snittisar men mest bara kikat lite på våren. Jag älskar lite egentid och bara i lugn och ro få gå och kika:)


Önskar er en fin start på helgen nu!




KRAM










12 kommentarer:

Diana sa...

otroligt fint, gillar dina bilder. så grym fotograf. har liknande bord med krom/silver ben eller vad man kallar det. Vill ha guld eller svart, tips?

Anonym sa...

Så jädrans snyggt, ursäkta språket.
Trevlig fredagskväll.
/ Anna

Anonym sa...

Så fint, väldigt bra smak. Blev förtjust i glasbrickan, vad har du köpt den?.

// Emma

Anonym sa...

Såååå fint! Uj vad bra du fått till det!
Är med sugen på glasspegeln! Vart ifrån? Köpt i butik i Linköping?

Hanna sa...

Fint! Är brickan och ljusstakarna nya? Har sett dem på andra bloggar tidigare, men inte hos dig. Tycker den silvriga ljusstaken är superhin😊👍🏻 Trevlig helg! /Hanna

Malva Röd sa...

Såå fint! Jag blev förälskad i den blåa kudden med mönster, vart kommer den ifrån?

Anonym sa...

Glasspegeln är från Svenskt Tenn

MITT VITA HUS sa...

Tack alla: Spegelbrickan finns på Svenskt tenn, likaså ljustaken!

Malva: GP & J baker fanns den på Room i MOS😘

Hanna: Ganska nytt, köpte på vår Stockholmsresa i December😘

Kram

M

Anonym sa...

Very elegant and beautiful!

Anonym sa...

Hej!

Vill bara fråga dig om var du fått tag i skärmen till din höga lampor? Är det Ikeas Jära? Vilken storlek har du på skärmen? Stod på Ikea idag o skulle välja, men valde nog fel storlek 😬

Ha en fortsatt trevlig kväll

Pernilla

Anonym sa...

Hej!

Tack för en underbar blogg. Funderar var du har fått tag i den fina mattan, vad heter färjen? Grymt snygg!

Mvh Mina

MITT VITA HUS sa...

Pernilla: Åh kommer inte ihåg, men det fanns bara en vit slät! Den är väl runt 50-70 cm i diameter kan jag tänka mig!

Mina: NTK Venedig 1780, köpt hos Lindholms här i stan😘

Kram

M