måndag 25 januari 2016

GOD MORGON NYA VECKAN








Fin fin nyckelring från ByMB i favorit printet (finns här).




Heeej vänner!






Måndag morgon. Fixa frukost, packa skolväskor, baka in flätor och så somnade jag visst om en stund. Jo tack morgonen har startat bra. Ni då? Fin start på nya veckan?


Här idag ska jag först uträtta några bankärenden, sen träffa P och lunchträna ihop (hepp - nya tider var det ja:). Sen blir det till maxi och fylla kylskåpet med nyttigheter inför veckan, laga lite mat, läxor och sen ska jag ta kväll och inte göra nååågot mer på min lediga dag:)


Önskar er en fin start på nya veckan!




KRAM









3 kommentarer:

Diana sa...

Snygg nyckelring och bilden också för den delen. Ser härligt ut. :D

Ha en fin måndag!

lindaleeboman123 sa...

Vad har Du för mobilskal?:;)

MITT VITA HUS sa...

Linda: Ett rosa i skinn från Apple, köpt på Net on Net:)

Kram

M