lördag 23 januari 2016

FÖR JUVELERNA















Spana in min fina smyckesförvaring. Små mässingboxar med glas så man ser sina favoritsmycken. Jag hittade de söta boxarna på butiken My Tivoli och jag har även en lite större ask (denna) med massa små fack i som jag sorterar in små örhängen och armband.





Hej sköna lördag!






Idag har jag kört mitt första spinningpass ever. Snacka om att endorfinerna hoppar runt i kroppen nu. Det här var nog verkligen rätt träningsform för mig, 60 minuter, fullt ös, dunka dunka och bara sååå kul:)


Nu ska jag äta något här, sen ska jag iväg med Alice som vill kika på lite nya vårkläder till sig själv. Jag ska försöka hinna kika in lite senare igen med veckans vv, eller så får den bli i morgon! Vi får helt enkelt se vad jag hinner:S Har nämligen ett bokslut som jag måste bli klar med också (är ju kassör i tjejernas ridklubb:).




KRAM












5 kommentarer:

Sofia sa...

Åh vilken fantastiskt fin vas, märke och inköpsställe please?

MITT VITA HUS sa...

Sofia: Vasen kommer från Sleepo.se Jonathan Adler! Jag har haft min länge men finns just nu till rabatt, tips! http://www.sleepo.se/varumarken/jonathan-adler/jonathan-adler-charade-studder-taper-vas-vit.html

Kram

M


Anonym sa...

Jättefint verkligen!! Den grå färgen på väggen ser ju jättefin ut varmgrå och elegant,ser perfekt ut mot sänggaveln. Inte alls kallgrå somdu skrev...eller har du målat om? Kram! / A

Anonym sa...

Jättefint verkligen!! Har du målat väggarna i ny gråfärg? Den ser varmgrå och väldigt elegant ut mot sänggaveln. Inte alls kall som jag har för mig du skrev om. Ser perfekt ut! Vad är det för färg isåfall? Kram 😀

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Nej vi har inte hunnit måla om, det är en neutral grå 1500 färg, den upplevs blå i vissa ljus, men är det lite varmare ute blir den så här fin. Bara ibland som sagt så är den babyblå:) Vi ska nog måla om den, måste bara finna lite ork till det först;)

Kram

M