tisdag 1 december 2015

SNEEK PEAK PÅ VÄRLDENS FINASTE SÄNGGAVEL









Nyss svängde en liten lastbil in här på gatan, packad med vår fina fina nya sänggavel. Iiiii gissa om jag blev glad:) Som vi längtat och väntat, men nu är den här! Vår fina stora maffiga sänggavel. Vi har redan ställt den på plats i sovrummet och monterat på den matchande sängkappan vi beställde samtidigt. Den. Är. Så. Fin.Tyget är samma som vi har på soffan fast i en varmgrå lyxig färg. Gaveln är både djup  och hög och väldigt maffig och den är  pikerad med mässingsnubb och vi har beställt hela kalaset hos världens bästa Lindholms här i stan efter våra egna önskemål.


Nu dags för lunch men där ovan har ni en liten smygtitt på den, jag ska fota hela rasket när hela sovrummet är klart, det lovar jag:)




KRAM










7 kommentarer:

Ylva sa...

Fy fasen vad snygg!

Lena sa...

Den var väldigt fin. Kan tänka mig att sovrummet kommer att bli supersnyggt.Vi har fått hem vår nya säng, Carpe Diem Sandö blev det, och den är vi väldigt nöjda med.Man är ju alltid lite orolig när man köper en ny säng....
Ska bli kul att se bilder sen.
Kram Lena

Anonym sa...

Toppensnygg!

Anonym sa...

ohh sååå underbart snygg!!!!

Ska bli kul att se bild på sovrummet sedan :-)

Hälsningar
Camilla
www.nouw.com/Camothen

Smalltowngirl sa...

Fem solar av fem möjliga!!! Sååå snygg - ser precis ut som min vision på sänggavel jag har i mitt huvud. Nu är man nyfiken på att se hela resultatet.

Minnas hjärtan sa...

Ser fram emot att få se sovrummet :)
Men med den lilla titt på sänggaveln tror jag att det kommer att bli superfint!

MITT VITA HUS sa...

Lena: Det var den sängen vi fastnade mest på hos Sova, men som vi inte tog sedan. För oss tog det ett par veckor i nya sängen innan den blev skön:)

Tack tjejer, ni är för rara<3 Håll ut en stund, bilder kommer när vi är färdigfixade:)

Kram

M