lördag 12 december 2015

SNART HEMMA









Så himla himla glad, tuuusen tack finaste älskling. Saken är ju nu bara att jag vill ha mer, men jag fyller ju år om ett par månader och önska får man ju alltid har jag hört;)




Tjingeling igen!





Nu är vi på g hemåt här, sitter i bilen och bloggar woop woop! Så smidigt och då slår man liksom två flugor i en smäll och perfekt eftersom vi är bjudna på glöggfest om någon timme eller så.


Idag gjorde vi Hufvudstaden så mycket som vi orkade, nästan att jag fick lite ångest bland allt folk där. Men håller man sig till vissa kvarter lite mer så är ju tempot lite annat än om vi snackar Kungsgatan typ. På Åhléns trodde jag att jag skulle svimma av värmeslag bland allt folk och alla butikslampor som gassade på huva:S







Iaf så hittade vi till lunchresturangen många av er tipsade Pane Fresco- Paolo's restaurang högt upp i Åhlénshuset. Vi beställde in varsin pizza efter att ha sneglat på bordsgrannens. Omy vilken pizza (orkade knappt min hela Capricciosa), den får fem stjärnor av fem möjliga, men tyvärr drar serveringspersonalen ner på helhets betyget för Pane Fresco lite så fyra stjärnor där, de var lite små dryga och tempot var nästan choop choop ät upp så vi kan ta in mer folk. Gillas inte!


Fina miss Nobis Hotellet har jag glömt betygsätta för er och oj vad jag gillade det, fem stjärnor till dom, för fint hotellrum och för bästa bästa servicen. Där ska ni bo om ni vill ha ett mindre lite lugnare hotell än Scandic typ.




Nu är vi snart framme, ser vår stadsvy glittra här men önskar er så länge finaste kvällen, så ses vi i morgon på Lucia igen!





KRAM












3 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt ni verkar haft det, och vad är det i den fina påsen?
Ditt läppstift/glans är så fint, vad är det för märke och nummer?

Kram Lena

Anonym sa...

Älskar såna här inlägg!! Mer "vardagsinlägg" och när ni är ute på vift.
Och inte bara bilder på svenskt tenn vaser i 5 olika vinklar, om du förstår ;-)

Hoppas resan var bra och tack för tipset om pizzan, måste provas!!

Kram M

MITT VITA HUS sa...

Lena: Bare Minerals gloss, kommer dock inte ihåg namnet men jag kan kolla om det står kvar! Påsens innehåll får du se lite senare😊

M: Jag förstår😉 Ska bli bättre på att ta med mig kameran oftare ut och inte bara ta bilder här hemma😊

Kram

M