onsdag 9 december 2015

LILL-LÖRDAGSMYS












Det är visst pepparkakans dag idag. Ja men har inte allt en egen dag nu mera?! Men jag firar gärna, älskar pepparkakor! Lyxar även till med konjaksglögg idag (skatterna får lite julmust), är det lill-lördag så är det:) Kolla hur fin är inte min nya Morrismönstrade-bricka (fann den här om någon undrar)?!





Hej vänner!





Mörkret faller så fort här och nu är det alldeles strax kolbeck ute, men lite sol på näsan fick vi allt i dag en stund. Men ååh vad jag önskar mig snö just nu (förlåt att jag tjatar;). Tänk hur fint vore det inte med ett vitt litet täcke på backen.


Nu ropar de att jag ska komma här, de villl inte att mamma ska sitta vid datorn och blogga och det ska jag igen utan nu blir det familjetid tillsammans (så viktigt i denna tid att lägga undan alla små iphones och paddor och umgås istället. Jag vet att jag är jättedålig på det men jag ska verkligen försöka bättra mig. Detta påverkar våra barn såå mycket känner jag, denna ständiga uppkoppling:S).


Happy onsdag till er nu vänner, ta hand om varandra och ta vara på tiden!




KRAM