måndag 21 december 2015

JULBORD PÅ OMBERG




























 
 
Några bilder från igår och Julbordet på Omberg. Bor ni här i krokarna så är detta ett julbord att rekommendera (hade själv fått tips via mina kollegor om det:). Suupergod mat, superservice och väldigt mysig gammeldags miljö. Vi satt ute på verandan och åt och hela det gamla hotellet var julpyntat på gameldagsvis. Det enda som saknades var ett härligt vitt täcke med snö, istället blåste det storm vilket det ofta gör här ute på Östgötaslätten. Ni ser ju på bilderna hur det blåser;) Min fina ullkappa kommer från Vila, väska Mulberry och den fina pälskragen kommer från Monroe world.
 
 
 
 
 
God morgon julveckan!
 
 
 
 
 
 
Här har vi vaknat Emma och jag. Emma ska iväg till stallet (såklart! Idag ska hon hjälpa vår vän med hennes häst men i morgon blir det "vår" vanliga lilla ponny som Emma ska hyra hela jullovet), jag ska jobba. N har fått feber i natt och ligger under duntäcket för snabb kurering och Alice har jullovssovmorgon.
 
 
Igår efter julbordet klädde vi vår gran, det blev såå mysigt och jag lova ni ska få se några bilder på den. tänk vad en gran kan göra för julstämningen:)
 
 
 
Önskar er en fin start på veckan nu, så ses vi!
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

Joanna sa...

Så fina bilder :)

Anonym sa...

Ser verkligen tjusigt ut!
//Ingela

Victoria - mamma till Lionel och bloggare sa...

Så mysiga bilder!!