lördag 19 december 2015

JULBLOMMAN NO1








Jippie jag har fått en amaryllis att blomma:) Ja jag vet, hur går det att misslyckats med en sådan liksom!? Men mina tycks alltid torka eller så har jag vattnat för mycket så de skjuter i höjden och går av innan de blommar ha ha. Men ni visst är detta julblomman no1. Jag tycker den är såå fin!


Önskar er en fin dag nu, jag ska själv jobba i ett par timmar men jag hade hellre åkt till stallet och myst med hästarna om jag ska vara ärlig;)





KRAM











5 kommentarer:

mittdittovitt sa...

Godmorgon fina Mia! Tycker det är såå roligt när du sprutar ut inlägg som du gjort sista tiden! Älskar din blogg, du ger så mycket inspiration :)

Ville bara säga detta att jag blir glad av dig och dina inlägg.

Kram och ha en fin dag på jobbet <3

Camillasnyahem sa...

Älskar amaryllis! Köper dock bara snittisar eftersom de (knappt) går att misslyckas med, haha! Såg på Vardagspuls i veckan att när första blomman börjar slå ut ska den börja vattnas, men bara lite, typ ett snapsglas i veckan bara.

Vill också passa på att tacka för din fina blogg, dina vänliga ord som sprider glädje och all inspiration jag får av dina bilder. Kommenterar inte ofta men kände att det var ett viktigt läge nu. Förstår inte varför dessa bittra människor inte bara kan hålla tyst?

Stor kram från mig! :)

Lena sa...

*****GOD JUL & GOTT NYTT ÅR 2016!*****
till dig och din familj.
njut av allt du har och har möjligheten att göra.....
TACK för att du delar med dig och inspirerar.
Du gör val och jag gör val.
Hoppas att du inte tar åt dig av energitjuvar.
Du är så bra precis som du är.
Och TACK för all tid och engagemang du lägger ner på dina blogginlägg.
Kram Lena

Anonym sa...

Så stilfullt och vackert du har det! Supersnygg matta/soffa/kuddar o ljusstakar!
God jul önskar jag dig!
Kramar från en trogen läsare
JessicaE

Anonym sa...

Vill önska dej en God Jul och Gott Nytt År.
Du har gjort en otrolig resa under det här året.
/ Ann-Sophie