fredag 18 december 2015

HEJ FREDAG & EN DAGENS











En suddig dagens kommer här:) I höstas köpte jag mig en perfect cardigan från Soft Goat, har i princip bott i den sedan dess så det fick bli en svart också:) (Tisha BY MB, skor RM Williams och leggnings från HM)





Tjingeling fredag!






Nu närmar vi oss julafton med stormsteg. Känner mig dock rätt chill. Är klar med det mesta faktiskt, både julklappar till alla och igår checkade jag av både julaftonsklänning och klänning till julbordet på söndag. Bara ner på stan idag en sväng och köpa sidenband till julkulorna och lite nya paketinslagningssaker (Panduro och Lagerhaus brukar ju ha massor bra saker:). Tror det kommer bli vita, och silvriga paket med mörkblå sidenband och glitter och kanske en gnutta guld. Tror det kommer bli kalas!



Önskar er alla finaste fredagen!




KRAM












3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt, får jag fråga hur denna kofta är i storlek? Ska nog beställa en svart. :) Hälsn från en annan Mia

MITT VITA HUS sa...

Mia: De är rymliga i storleken men jag tog ändå L eftersom jag vill ha den oversize😊😘

Kram

M


Gabriella sa...

Så fin du är! Härlig inspiration:)