tisdag 8 december 2015

HEJ DECEMBER TISDAG


















Några mer bilder från vardagsrummet. Nya kudden kan jag berätta är från märket GP & J Baker (jag köpte den på Room och själv trodde jag den var en Morris kudde eftersom den låg på det bordet där:) och jag älskar den. Som ni ser så har även en spegel kommit upp ovanför Snöskåpet från Asplunds. Det blev så tomt när vi tog ut vår gubi i hallen, men den gör sig så mycket bättre där. En rund spegel kan man beställa från vilken glasmästare man vill, bara be om det mått man önskar:)





Hej fina ni!




Gud vad dagarna rusar iväg nu. Jag kan inf knappt vänta tills det är fredag så för mig gör det inget att dagarna går:) På fredag åker jag och N till huvudstaden för mysig julshopping och ta-det-lugnt-utan-skattter dygn. Tjejerna checkar vi in hos farmor & farfar och dom kommer nog ha det alldeles utmärkt där:) De ska åka till stallet och julpynta och ha det mysigt och farmor & Alice kommer nog i vanlig ordning pyssla en hel del:)


Annars så är det jobb i sträck här nu några dagar och jag borde ta tag i inkorgen, ligger så efter där (som vanligt:S) Men nu först lunch och sen måste jag göra två ärenden innan jag börjar jobba:)


Ha en toppenfin dag, så ses vi så snart jag hinner igen:)




KRAM












7 kommentarer:

Anonym sa...

Tipselitips!!! :-). Kritvita linnepåslakan, HM Home, supersnygga och supersköna!!!! 699kr elller helvita från Åhlens a 299kr

Ät på Koh Panyang , Östermalm!! Supergod Thaimat efter besök på Svenskt Tenn, noomnoom!

Ha en härlig weekend tillsammans fina Ni! / Med vänlig hälsning, M

Anonym sa...

I love your blog and your beautiful home. I have been reading for some time from Canada (thank goodness for Google translate), and you have given me great inspiration!
Much love!

MITT VITA HUS sa...

M: Tack för tips. Ska klämma på H&M id Stockholmsbesöket tänkte jag!

Anonym: Many thanks, xoxo<3


Kram

M


Karolina sa...

Måste bara fråga var du har köpt den snygga glödlampan? Vad fint det har blivit i ert vardagsrum, verkligen snyggt med de färgerna:-)

Sofias Lantliv sa...

Så snyggt, allt... Speciellt lampan!

MITT VITA HUS sa...

Karolina: Den är från Le Broom, sockel och glödlampa! Du hittar dom hos tex Artilleriet eller Länna!

Kram

M

Karolina sa...

Tack för svar, ska genast söka efter denna fining som jag måste ha:-)