torsdag 31 december 2015

GOTT NYTT ÅR KÄRA NI










Nyårsprep inför ikväll.




Hej alla fina nyårsfirare!





Här har vi börjat göra i ordning oss inför nyårskvällen som ska firas hos våra vänner på landet. Klänningen är struken, klackarna framtagna och så lite glitter. Vi dricker gärna champagnen redan nu eftersom vid tolvslaget gör den sig inte bäst;)


Jag vill till er bara säga att jag önskar er en riktigt glittrande nyårsafton och hopp om att nya året kommer startat fantastiskt. 2016 känns som året alla drömma kan slå in, så låt oss göra det till det bästa någonsin:)











Min nyårsklänning är detta fynd, väskan är gammal paljett från By BM och en julklapp från mina tjejer får hänga i öronen och glittra.




Gott nytt år nu mina kära bloggvänner, var rädda om er och så ses vi till nästa år < 3






KRAM














4 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt 2016! Här blir det bara god mat i hemmet, 05.45 står taxi till ARN för avvinkning av en unge som skall på livets äventyr i världen/ E

Junitjej sa...

Jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Anonym sa...

*****GOTT NYTT ÅR 2016!*****
Tack för all tid du lägger ner på bloggen!
Kram Lena

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året, och tack för en fin och mysig blogg med väldigt vackra bilder!
//Ingela