onsdag 23 december 2015

DAN FÖRE DOPPAREDAN











Julgran anno 2015





Hej finaste!




Hann aldrig kika in till er igår vänner, men jag hade fullt upp här hemma i köket efter jobbet. Griljerade skinkan och kokade tomtegröt och stekte köttbullar. Även om vi inte ska ha julen här i år (som vi brukar ha) så vill jag ha lite julmat hemma i kylskåpet ändå så man kan äta skinkmacka och gröt. I år köpte vi nog den godaste skinkan jag ätit, en ekologisk och det kändes verkligen. Idag ska jag förbi fiskbutiken och hämta den beställda laxen och sillen, sen även köpa hem lite vackra julblommor innan jag ska jobba ett par timmar. Hade önskat mig en skön ledig dag idag men det gick tyvärr inte. Jag hoppas iaf att ni får en härlig dan före dopparen dan dag:)



I morgon är det julafton och vi ses då och ni stressa inte idag, det blir jul ändå:)





KRAM











9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja här sitter jag i telefonrådgivningen! hej alla som inte har recept och alla med calici :) /E

Anonym sa...

Jag vet. Vi köpte Scan ekologisk färdigkokt skinka och den var jätte god.
God jul och Gott nytt år :)

Anonym sa...

Så fint du har det! God jul!
//Ingela

Sofie sa...

Jättefin gran och vackra paket!
Så kul det är att du uppdaterar så frekvent nu, du är en av mina favoriter i bloggvärlden :)

God jul!

Caroline sa...

Jättefint!/ Caroline

mittdittovitt sa...

God jul till dig och din familj <3

Superfint och mysigt ni har det!

Kram Fia

Nazima sa...

Jättefint o mysigt du har det! Håller med Sofie, är så himla mysigt att du uppdaterar bloggen oftare nu, din blogg är bara bäst, tåls att säga fler ggr! :)
Önskar dig en underbar Jul och gott nytt år!
Kramar!

Marita sa...

God Jul fina du ❤️��������

Martina.hedlund@hotmail.com sa...

Hej! Vart har du köpt gardinskenan? ☺