söndag 8 november 2015

ÖNSKELISTAN NOVEMBER













Här kommer en liten önskelista för november. 1. Ett Byredo doftljus ur kollektionen Sub Zero, som jag älskar dessa ljus. Vilken är bara frågan nu. 2. Jag skulle gärna klä mig i ett par klassiska RM Williams just nu. Känns väldigt fint och höstigt. 3. Som ni vet har jag tagit upp ridningen efter ettt väldigt långt uppehåll och alla mina gamla stövlar, oljerockar och fina ridbyxor är pustväck borta. Lost i någon flytt någon gång för hundra år sedan. Ridkläder är bra att ha om man ska rida och jag kan inte längre snylta på mina ungars hjälmar. Vill ha en egen ny, en fin mattsvart Samshield (sen en ny jacka med och nya ridbyxor. Har visst redan krymt ur de jag köpte i våras!:S. Men säkerhet ska få gå först, så hjälm it is!) 4. Jag säger ja tack till dessa urfina ljuslyktor/vaser från Louise Roe Design (finns bla hos fina webshopen By Binett). Blått är flott och jag vill pynta dessa med vita vinter rosor tillsammans med doftljuset ovan på mitt vardagsrumsbord.



Vad önskar ni er mest just nu??




KRAM












5 kommentarer:

Anonym sa...

Köpte ett par RM Williams i vintras och kommer definitivt köpa fler par!

Anonym sa...

Jag har den lilla Louise Roe i klarglas, otroligt vackert sken! Den blå ser läcker ut! Kram E

Lena sa...

Tycker det är kul med dina önskelistor :=)
Har också börjat rensa i garderoberna och sälja av och shoppa mindre med mer kvalité och saker jag verkligen vill ha och tänkt efter lite innan.
Kram L

Lena sa...

Just det.......glömde skriva vad jag önskar mig..........Just nu är jag på jakt efter " den perfekta väskan".
Kram L

Eva sa...

Doftljusen från Byredo är helt underbara. Jag köpte Prune Glacée i torsdags, det kan jag varmt rekommendera. :)
Kram