tisdag 3 november 2015

FLOS IC LIGHTS








Jag är lite småkär i min nya lampa. Den är så himla fin. Min IC Lights från Flos (jag beställde min här). Mässingen värmde verkligen upp lite här hemma i vårt vardagsrum. Dock är det fortfarande väldigt kalt och tomt då vi saknar matta. Den vi hade har nämligen fått flytta in i sovrummet och den gör sig så mycket bättre där. Nu ska jag bara leta upp en ny till vardagsrummet, men jag känner att vi måste bli klara i sovrummet först. Där däremot går det framåt, allt är beställt nu och nu väntar vi på leverans (vänta är dock inte min starka sida, avskyr att vänta, är sååå otålig;).





Hej bloggvänner!





Idag är det riktigt grått och trist ute och jag har hitintills hållt mig under duntäcket i nya sköna sängen och kikat ikapp på Homeland. Så. Skönt. 

Idag ska jag jobba lite senare. Har jag ju varit ledig i fem dagar (vilket var väääldigt skönt;). Men först ska jag fixa lite här hemma och ha en mysig lunchdejt:) 


Hoppas ni får en fin tisdag vänner, vi ses snart igen!



KRAM










4 kommentarer:

karikulla sa...

Låter som en skön dag. Och lampan blev jättefin där!

Förresten, var ju i stan i helgen och tänkte prova YellowFellow men vi hamnade på Cava Pintxos istället, har du testat? Himla god mat, lite seg service men maten vägde liksom upp.

Önskar dig en bra eftermiddag på jobbet!

Karin.

MITT VITA HUS sa...

Karina: Åh nej den restaurangen har jag missat helt, vart låg den? Är ju inte superofta ute och äter:)

Kram

M

karikulla sa...

Den ligger på Platensgatan, några meter strax bortanför Platens. Prova! :) Vi tog en färdig meny med tapasrätter, det var kul att prova sådant som jag i annat fall inte hade valt. Kul med nya ställen, tror de öppnade i somras.

Kram

Karin

Bakom dörr nr. 11 sa...

Jätte snyggt !
Måste bara fråga...du tar alltid så fina kort,
vad ställer du in din kamera på om du tar inne
och om du tar ute ?
Tack för en super inspirerande blogg.
Kram Pia