torsdag 5 november 2015

MIN TORSDAG & MATTPROVER & RAMLÖSA & PEPPARKAKOR















Alltså den här Ramlösan med fläder och lime mmm stort gilla på den. Ser ni att jag smygstartat med pepparkakorna också (redan ätit tre! vilket visst var hela fyra poäng:S). Jo vad gör jag annars då denna torsdag. Jag har gått med min vän ute i Tinnerö eklandskap, dryga åtta kilometer snabb pw och sen var energin slut och det var dags att fylla på en med sallad till lunch;) Sen har jag fixat lite, bland annat kört maxi racet, handlat nya löparskor och en ny tröja. Det gäller att kitta sig för kallare tider om man ska hålla i över vinter. Nu ska jag strax hämta upp min stora fina tjej (hon som växt sig lika lång som mamma nu, 1,66 minsann. Jag kommer bli minst här hemma då Alice bara ligger åtta cm efter redan;), vi ska köpa nya skor. Sen ska jag åka tillbaka med en hel hög med mattprover och hämta några till. Vi gillade en av de vi fick hem från NTK väldigt mycket, men jag har sett en karta till från JAB jag vill spanan närmre på innan jag bestämmer mig. Gillar den här lite greiga silvriga, känns fint och ombonat och inte så kallt.



Hoppas ni haft en skön torsdag!:)




KRAM











2 kommentarer:

Sofie sa...

Din blogg är så härlig att läsa, gillar verkligen mixen av recept, vv, inredning, mode. Tack! :-)

Anonym sa...

Hej,

Måste bara fråga om det mattprovet du har på bilden, den är precis vad jag letat efter i evigheter. Har den något namn/färgkod eller liknande? Tack på förhand!

Hälsningar

Therése