lördag 21 november 2015

HELGBUKETTEN & ETT FANTASTISKT DOFTLJUS





















Vad jag gillar helgens bukett. Vackra hortensior i murriga färger och vita amaryllisar tillsammans med de vackra grå-gröna eucalyptusbladen. Känns så vacker till det krispiga vädret utanför fönstret!
Doftljuset är från Byredos nya vinterkollektion Sub Zero (jag har doften Prune Glacée).




God morgon vänner!





Här har vi precis vaknat och ätit frukost. Älskade sköna lördagsmorgon. Ute är det krispigt som bara den då frosten och den lilla snön ligger över hela trädgården. Vackert om du frågar mig men lite för kallt;)

Idag måste jag jobba lite men nu ska jag passa på att njuta av lite familjetid här hemma innan de andra åker mot stallet!


Önskar er en fin lördag så ses vi snaaart igen och då ska jag visa vad skatterna ska få för adventskalender!



KRAM











4 kommentarer:

Linda sa...

Kära du! Verkligen fint med dina gardiner! Får jag fråga var du har köpt dem :) Kram

mittdittovitt sa...

Superfint som alltid <3
Är också sugen på dessa ljus! Får kola in när jag ska till Sthlm om någon vecka. Måste även fråga vad använder du för silverputs tycker det är svårt att hitta något bra.

Kram och fin kväll!

/ Fia

Anna sa...

Jättefint med gardiner Mia! Wow, sånt lyft!


KRAM

MITT VITA HUS sa...

Linda: Gardinerna kommer faktiskt från Ikea, 99 kr för två längder. Dock ska jag nog ha lite andra grå sedan men dessa får sitta så länge:)

Fia: Jag brukar köra ST egen putsduk, tycker de funkar jättebra:)

Anna: Tack rara<3

Kram

M