tisdag 10 november 2015

HEJ SOLIGA NOVEMBERTISDAG












Fint med färgade ljus i ljusstakarna. Mina fina bläckfiskar som jag älskar. De har hängt med ett tag nu men är fortfarande favoriter!





Hej hallå bloggvänner!



Här strålar solen och det är så skönt ute. Lite blåst men ändå härligt. Jag har redan hunnit med morgonmotionen. En härlig promenad med P ute i i Ekängen på morgonkvisten blev det idag. Bästa tipset för alla upptagna för att hinna träffa sina bästa vänner är att boka in motionen tillsammans med dom, då slår man två flugor i en smäll liksom;) Nu ska jag börja fixa lunch här snart och sen blir det jobb i eftermiddag.


Vad har ni för er idag då?






En ny lampa här hemma. Eller inte så ny, köpte den för några månader sedan, men har inte kunnat bestämma mig för om jag gillar den eller inte! I somras bodde vi på ett hotell i Stockholm (Nordic C). Hela foajén var fylld med dessa Le Broom och jag tyckte de var sååå fina. Här hemma kommer den inte riktigt till sin rätta tycker jag. Tror det är led-ljuset, det blir alldeles för kallt på något vis hrmm.




KRAM










6 kommentarer:

Frida M Thornberg sa...

Jag köpte min Lee Broom-lampa för snart 3 år sedan och har aldrig (!) haft den tänd! Gillar inte heller skenet. Men den är fin som ett litet smycke!

Kram

Anonym sa...

Prova om det blir bättre med en dimmer, då kanske det blir lite mjukare... Kära N får dra på sig ROT byxorna igen 😉 / E

Ljuva Magnolia sa...

Ja även om de blivit lite uttjatade så är bläckfisk-stakarna sjukt fina fortfarande tycker jag. En av det första sakerna Artilleriet köpte in faktiskt, och den säljer fortfarande som smör i solsken :)

/Catta

Anonym sa...

Älskar ljusstakarna!!!

/Camilla
www.nouw.com/Camothen

MITT VITA HUS sa...

E: Vi har dimmrar öööver allt;) Han är ju elektriker;) Här tänder vi tom allt med mobilen nu mera, behöver inte ens trycka på knappen ha ha ha:)

Frida: Då får jag se min med som ett smycke;)


Kram

M


Anonym sa...

Hej!!
Jättefin färg på väggarna:) finns det möjlighet att få veta färgkoden??

Med vänlig hälsning, Anna