lördag 7 november 2015

ADVENTSKALENDER FÖR LAKRIDSÄLSKARE








2015 års Lakridskalender by Johan Bülow...







… blir den perfekta adventskalendern till min N. Han älskar nämligen lakrids och jag kanske kan få "låna" en dag;) Den fina kalendern finns att köpa här hos Homenord.



Hej sköna lördag!



Nu är ju alla helgons helgen över och förbi och nu tycker jag det blir lite mer ok att börja kika på julen. Jag har redan druckit årets första julmust, käkat peppparkakor och en skumtomte (kunde inte låta bli när jag var på Cloetta och handlade gotte till ridklubbens ridskoleavslutning idag;) och jag har även köpte några ting som jag önskade mig redan förra julen (ni får se lite senare;). Just nu letar jag julkalendrar och den första är inhandlad. Men vad ska man köpa till skatterna? Jag tror den där på Body Shop är lockande men den är ju liiite i överkant dyr kan jag tycka! Så nu undrar jag. Har ni några tips på fina/roliga julkalendrar till tonåringar??
 
 
Hoppas ni har en fin helg annars vänner, här har det varit stall och ikväll blir det jobb för min del.





KRAM











10 kommentarer:

Anonym sa...

Kicks har en fin kalender för 399 kr. Många fullsize produkter. Tex rituals handkräm, kajalpenna,lip gloss. .. lite blandade produkter med nagellack, rengöring, smått o gott!

Anonym sa...

Hej från grannstaden! Köpt adventskalender idag....till vår valp, hade ingen aning om att det fanns. Har själv två tonårsdöttrar som jag ska göra paketkalender till i år efter många års önskan från dom. Inte lätt det heller då man inte vill köpa skräp å samtidigt inte ruinera sig. Vill också tacka dig för att genom din viktresa har jag fått tummen ur å är nu med i vv å flera kilon lättare...tusen tack för inspiration från en ssk till en annan. Hoppas din helg fortsätter att vara härlig.....krams Maria

Anonym sa...

Hej, måste bara säga att du är så duktig i din viktresa. Även om du faller för lite frestelser ibland så har du fokus på målet. Långsiktigt och sunt tänkande måste vara bäst för både dig , din kropp och din kära familj.
Tycker också det är skönt att du står för att du gillar "det alla andra har". Absolut inget fel i det... varför ska man låtsas stå över andra och verka märkvärdig för det. Om man faktisk verkligen har en smak som är gemensam med många andras så är det helt enkelt så som många av oss vill ha det. Inte konstigare än så!
Kram Maria

Mittgodastefinaste sa...

Vilken underbar kalender! Tack för tipset!

Kram Jenny

mittdittovitt sa...

Åh vad kul! Tack för tipset, förra året var den slut överallt när jag letade efter en!

Kram Fia

PS. Nu är vi äntligen klara med renoveringen av trappan minus tavlor eller annat på väggarna titta in på bloggen om du vill får du se lite före och efterbilder :)

Lena sa...

Kanske kan en ta jämna nummer och en ojämna.........tror det är en kalender de verkligen uppskattar.
Jag ska också ta och kolla upp Kicks kalender som du fick som tips.
Kram Lena

Anonym sa...

Tipsar om Glitters kalender!

FruBerndtsson sa...

Köpte en sån till pappan i huset och till svärfar båda älskar lakrits. Spännande och se vad dem tycker! Själv är jag inte så förtjust i lakrits med förpackningen gillas! 😊

Två hjärtan sa...

Hej!
Nu kanske du redan ordnat med adventskalender till dina tjejer, men kan annars tipsa om Glitters, den köpte jag till min lilla loppa och den uppskattades mycket! Värre var det att hitta något till en 15-årig kille (det finns ju inte direkt en kalender med moppedelar till rimligt pris ;)) Så han fick en lakritskalender, så hoppas mamma på att kanske få smaka någon bit...
/AK

AK sa...

Hej!
Nu kanske du redan ordnat med adventskalender till dina tjejer, men kan annars tipsa om Glitters, den köpte jag till min lilla loppa och den uppskattades mycket! Värre var det att hitta något till en 15-årig kille (det finns ju inte direkt en kalender med moppedelar till rimligt pris ;)) Så han fick en lakritskalender, så hoppas mamma på att kanske få smaka någon bit...
/AK