fredag 20 november 2015

ADVENTSINSIPRERATS PÅ ZETAS























Älskar den lilla byggnaden på Zetas topp, det fina lilla zetasträdgårdscafét i Stockholm. Här tog Emma och jag och värmde oss idag med en underbar grillad surdegsmacka (och kanske världens godaste kärleksmums;). 





Tjingeling bloggisar!






Här har vi precis tagit fredag och helg. Doftljuset är tänt, nya fina blommor står på bordet, direkt hemtagna från fantastiska Hötorget. Alltså jag är sååå avis på alla Stokholmare som har denna skatt mitt i stan, där man kan köpa ett så stort fång färska blommor där armarna knappt räcker att bära hem för typ ingenting:)


Emma och jag (hon har haft studiedag idag om någon undrar;) har idag gjort en sväng upp till storstan för att uträtta några ärenden och passa på att njuta lite adventsinspiration. Älskar att vi har ganska så nära upp, det tar inte alls så lång tid att åka och vägen är perfekt upp.

Första stoppet var Zetas och jag såg igår när jag skrev på instagram att jag planerade ett besök att ni gärna ville inspireras ni med så jag tog ju självklart med mig kameran då:) Här nedan kommer en massa bilder och ja ni som funderar på att ta er en tur, så gör det. Det är fantastiskt. Kan tipsa er om deras julmarknad som är i helgen om ni vill göra en trevlig utflykt.























































Tack besöket denna gång Zetas. Nu ska vi sätta upp den fina stora kransen vi köpte till advent. Kommer bli superfint på vår dörr!



Till er vänner nu säger jag, ha en superfin fredagskväll och underbar start på helgen! Här vankas det take-away thai, fredagsgodis och mys i soffan.




KRAM











4 kommentarer:

Nazima sa...

Underbara bilder, Zetas måste man ju besöka nästa gång man är uppe i huvudstaden.
Du ser så himla fräsch och fin ut, Love sjalen!

Ha en fin start på helgen!

Kramar från Västkusten där vi precis fått minusgrader (äntligen!)

Anonym sa...

Din dotters halsduk var ju helt ljuvlig var köpte ni den?/Camilla

Camillasnyahem sa...

Men så mycket fint! Tack för inspirationen, ska försöka åka dit innan jul för att få lite jul-feeling. Har bara varit där en gång och då med en otålig 5-åring så jag åker ju gärna tillbaka igen. :)

MITT VITA HUS sa...

Camilla: Den är från Gina Tricot💕

Kram

M