torsdag 22 oktober 2015

TVÅ ROLIGHETER BOKADE



















Här kommer vi bo bra, på Miss Clara i Stockholm på vår weekend:)






Tjingeling på kvällskvisten!






Idag har jag lyckats boka in två roligheter att se fram emot nu i höst. Tycker det alltid livar upp lite i vardagen med att göra några saker tillsammans, dels som familj men även för N och mig, bara vi två. Föst bokade jag in en hel helg på Sweden International Horse Show - SIHS, det vet jag några små skatter som toklängtar efter och ser fram emot. N kände väl så där över valet på familjeaktivitet, men han vill ju gärna göra något med hela familjen och då får man stå ut med lite härligt hästliv eftersom vi övriga är precis tokiga i det;) Fast han tycker nog det är ganska okej, han gillar hästar han med och han protesterar inte allt för mycket, bara han slipper sitta på dom:)


Sen bokade jag in hotell i Stockholm, ett tjusigt superiour hörnrum på Nobis - Miss Clara. Bara för oss två. Vi ska åka upp och ha en härlig weekend och gå på stan och handla julklappar, äta gott och bara mysa och hålla handen och sova i skön hotellsäng. Sånt behövs faktiskt i vardagspusslet.



Hurra vad mycket roligt vi har att se fram emot nu:)




KRAM










Inga kommentarer: