lördag 10 oktober 2015

PÅFYLLNING AV BÄSTA HUDVÅRDEN














Kikar bara in med ett snabbt tips så här mitt i lördagen. Här är det nämligen fullt upp och det är jobb-helg för min del. Igår var jag på stan i lite ärenden. Kom på att jag såg på instagram att Hanna körde mina favoritkräm från Teoxane som månadens vara på Hudvårdsrummet, så jag vara ju bara tvungen att kila in dit med. Lika bra att fylla på de där krämarna innan de tar slut i badrumsskåpet;) Förutom Advance Fillern, blev det det sköna Deep Repair Balm och en ny kräm som jag inte testat innan som heter Perfekt Skin Refiner. Låter intressant - eller hur?! Nu blir det smörja smörja smörja och mota torr vinterhy:)


Ni som inte bor här i Linköping och har nära till Hanna & Linda hittar givetvis erbjudanden på Advance Fillern i Hudvårdsrummets webshop nu 850 kronor istället för 1050 kronor. Sen hittar ni även de andra krämarna i webshopen och jag kan varmt rekommendera dom då det är den absoluta bästa hudvården jag testat.



Nu måste jag kila här. Vi ses vänner och ha nu en toppen lördag!




KRAM










1 kommentar:

Anonym sa...

Är dom bättre än Dermalogica? (På vilket sätt?)
:-)