fredag 30 oktober 2015

HEJ HÖSTLOVSFREDAG














En dagens jag! Ny mysig poncho från Style Level, primeboots gamla och väskan LV.






Hej finaste ni!






Sorry för lite frånvaro, men höstlovsveckan har gått i ett! Redan fredag idag och nu undrar jag egentligen vad jag lagt tiden på denna vecka:S Igår var jag iaf ute med tjejerna, drinkar och lite god mat och girltalk. Sånt behövs verkligen ibland:) (därför jag ser helt död ut på bilden ovan med ha ha ha. Är inte van att dricka drinkar och det märks idag;)






Min nya mysiga poncho är ett tips, perfekt att bara hänga på sig över kläderna när man ska iväg. Ni hittar den här.



Nu ska jag iväg här. Måste fixa Halloween-treats och lite annat innan vi ska ta helg. Men jag önskar er en fin start på höstlovshelgen och halloween och så lovar jag att vi ses snart igen:)





KRAM










2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hjälp så snygg du är!!! Har vv-svacka här men nya tag på söndag så nu får det bli en slarvhelg:-)

Ha en fin kväll och helg:-)

Kramar Hanna

Nazima sa...

Snygging! och så fin outfit, helt i min smak, den ponchon blev jag allt lite sugen på :-)

Ha en förskräckligt fin helg!

Kramar!