söndag 18 oktober 2015

EN GALET BUSY HELG












Finaste flickorna på dagens klubbmästerskap.





Tjingeling mina bloggisar!






Nu phu har jag äntligen landat. Det har varit en galet fullproppad helg och nu är den slut (tur att jag är ledig i morgon så jag hinner vila upp mig;). Helgen började iaf si så där då jag på fredagsmorgonen vaknade med världens migrän. Bara ta lite piller och lägga sig i mörkt tyst rum och sova bort eländet. Tror den beror på att jag haft väldigt spänd nacke ett tag och sen har det varit superstressigt med allt möjligt:S Sen var det dags för gäster på kvällen och det blev en riktigt lyckad kväll med god mat och prat. 


Igår sen var det dopcermoni och dopfika för lilla M i Törnevalla och efter det till idag stall non-stop med lite lördagsmys och filmkväll i mellan. Vi såg filmen Annie ihop igår hela familjen och den får bli dagens tips på familjematiné. En sån där härligt söt liten film, peeerfekt för hela familjen:).







Idag har det sen varit KM på klubben. Alltid lika spännande, iaf för hästtokiga små. Men jag som ponnymamma är glad över att vi inte har tävlingar varje helg (än!). Jisses vilket pyssel det är:) Emma och C kämpade ihop sig en felfri Clear Round i år men tyvärr 8 fel i L:D-klassen. Inget att hänga sur min för, de gjorde en fin ritt ändå och då ska man vara nöjd.



Nu fina nu får ni har en fortsatt fin kväll, vi ses i veckan igen och då hoppas jag på liiite mer tid över för er;) Nu måste jag krypa in under filen här, det vaknas ju Solsidan strax och det får man väl inte missa.





KRAM













Inga kommentarer: