tisdag 13 oktober 2015

COLOUR CHANGING LJUS FRÅN AIRWICK











Tjingeling!





Hoppas ni mår fint vänner!?



Idag visar jag doftljus i samarbete med Airwick här på bloggen. Dessa vackra ljus har en colour changing effekt och när man tänder dom skiftar dom färg vackert i mörkret. Det ser ut som en solnedgång, då själva ljusets låga lyser igenom som en sol:) De är även väldigt fina otända tycker jag i svart-vitt grått. Ni kan ser mer om det i den lilla filmen som finns här nedan hur de skiftar i färg.











Jag har fått testa båda dofterna, Mystical garden och Turquoise oasis, den sistnämnda blev min favorit. Luktar väldigt fräscht och inte för starkt. Ljusen har en brinntid upp till 25 timmar.




KRAM









Detta är ett sponsrat inlägg från Airwick.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ser mysigt ut :-). Vilken storlek har du på krukan på byrån? Den lilla eller mellan?

Anonym sa...

Hej Mia!
Måste bara säga att jag är så imponerad av din vikt och träningsresa, bra jobbat 👍
Glasskivan du har på din Malmbyrå, är den klar eller frostad?
Hoppas du får en bra dag!
/ Anna

Razzy sa...

Jag gillar Airwiks ljus och har de ofta hemma, dessa är ju jättefina hoppas jag hittar dem snart i butiken. Hoppas du får en bra dag. Eva

Inredningshjälpen sa...

Mmhm :)

Hoppas att du har en fin vecka tjejen!

Kram

Inredningshjälpen/A

LIVSGLITTER - INREDNING OCH FAMILJELIV sa...

Så fint! Trevlig fredag på dig <3

MITT VITA HUS sa...

Anonym: mellan storleken:)

Anna: Den är klar men den har en vit botten:)


Kram

M