fredag 11 september 2015

VÄLKOMMEN HELGEN











Det var inte kärlek vid första ögonkastet, det tog mig lite längre tid att fastna för den. Men Liljan från Skultuna är ju bara sååå fin nu. Vill ju försöka mjuka här hemma med lite varma metaller, precis som några av er föreslagit, och då passade ju Liljan in peeerfekt här! Beställde en först från ByBinette (superhärlig netbutik, har ni missat den så måste ni kika in:), men jag han nästan bara packa upp den så kände jag att den saknade en kompis, så igår åkte jag in till stan och min vän Anneli och hennes fina 200m2 och skaffade mig en till.





Hej raringar!





Mår ni fint? Laddade för helg?


Här hemma försöker jag få lite ordning idag. Känns som det har varit så fullt upp i veckan och jag har knappt hunnit med mitt hem. Men nu ska det dofta fräscht igen, sängar ska renbäddas, nya blommor ska inhandlas och kanske något nytt doftljus och kylen ska fyllas:) 


Så jag får önska er en toppenfin start på helgen nu, så ses vi snart igen.




KRAM











6 kommentarer:

MadebyLilo sa...

Älskar stämningen i din blogg.
Jag har precis lagt upp lite barnmössor till försäljning på mitt instagram-konto och i helgen kör jag en "give-away". Även fraktfritt nu under helgen. Kika gärna. �� @madebylilo

Lena sa...

Liljan är så fin.
Står på min önskelista också.
Trevlig helg!
Mvh Lena

Anonym sa...

Underbart ljust och fräscht! Alltid så inspirerand hos dig:) Här blir det soffhäng, onödigt mycket lösgodis och tacos, helsvenskt fredagsmys alltså;-)

Trevlig helg!

Kramar Hanna

mittdittovitt sa...

Jag är som du har inte gillat dom direkt men de blir bara finare och finare och nu när du visar dom så jaa jag vill nog snart också ha :)

Härligt med helg. Ikväll ska vi göra "din" Pad Thai. Älskar det men inte provat ditt recept innan så det ska skoj.

Ha en fin helg!
Kram Fia

Anonym sa...

Passar perfekt hemma hos dig, gillar dina bilder -så stilrena och fina!

Ha en skön helg!

Hälsningar Madelene

Inredningshjälpen sa...

Supertjusigt! Fina klassiska liljan!

Kram Anette