måndag 21 september 2015

PREMIÄR I KVÄLL











Äntligen ny säsong av Kockarnas Kamp. Gillar ju verkligen den programserien och i år är jag extra nyfiken för Leila Lindholm ska ju vara med. Jag tycker ju Leila är en fantastisk inspiratör i många avseenden och så som det ser ut just nu så kommer jag ju heja på henne helt klart;) Men sen ska det även bli kul att se de andra kockarna såklart.


Ska ni se bloggisar?



Kl. 20.00 kommer jag sitta i tv-soffan med TV 4 på:)




KRAM








psst, Jag sa ju att jag inte hann blogga idag men se, lite tid fick jag ju över;) Men nu måste jag hoppa i stallkläderna. Ska bli såå kul att komma upp på hästryggen idag igen:) Vi får bara hoppas att det igen kommer börja störtregna, himmelen ser oroväckande mörk ut just nu:S


5 kommentarer:

Frida M Thornberg sa...

Kommer kolla! Men såklart heja på min kära kollega Karl Ljung!

Trevlig kväll!
Kram!

Christin sa...

Vad roligt! Tack för tipset!

Anonym sa...

Tur för oss :) Synd att kockarna krockar med Enba von Sydows släktforskning. Blir play för det program som får vänta :)

Anonym sa...

Oj, vad ni är lika, du och Leila... Trodde först att det var en bild på dig.
Helén

MITT VITA HUS sa...

Helén: Ha ha tycker du, ja lite kanske;) Finns ett inlägg om du bläddrar bakåt med oss båda på;)

Kram

M