lördag 26 september 2015

PÅ ÖNSKELISTAN














Jag har sneglat på denna cape från Cape Sweden ett tag, ja enda sedan jag såg den för första gången faktiskt och jag har redan för länge sedan visat den på instagram! Nu igår hade jag bestämt mig för att en grå skulle det bli till mig och det skulle bli såå tjusigt på nu i höst. Gissa om besvikelsen var stor när jag mailade Ida, efter att letat hos alla net-återförsäljare inkl. Cape Sweden's egna sida, för att höra om det inte möjligtvis inte gick att få i tag i den grå Capen i min storlek. Nej tyvärr sluuut:( Men jag får se fram emot att den snart kommer i lager igen!


Men visst är den snygg?!:)




KRAM










5 kommentarer:

Anonym sa...

Finns hos Modesto just nu:)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Tyvärr inte i Stl 2😏 Annars hade jag köpt den hos Jenny direkt👍🏻

Kram

M

Anonym sa...

Ja visst är det surt när man inte hinner med, så blev det för mig med MBM beautybagen men som tur är kommer den nog tillbaka snart igen har jag fått besked om . Hoppas det blir så för dig oxå! /E

MITT VITA HUS sa...

E: Såg att den fanns i helsvart nu, den är ju suppperfin i det:) (By MB Bagen alltså;)

Kram

M

Anonym sa...

Ja jag vet men Jenny på modesto har mig på kölista för den svartvita kommer troligen i november. Tack för info. Jag lugnar mig tv och ser hur det går först. Kram! /E