lördag 12 september 2015

O.T.U.R











Suck. Är så  i n t e  på humör just nu. Lyckades nämligen spräcka hela skärmen på min nya iPhone när jag tappade den på en sten i hagen i eftermiddag. Gjorde jag igen precis det här för några veckor sedan hrmmm känns lite bekant morr. Jag har haft iPhones sedan de kom typ och på nu hur många år det är har jag lyckats med detta x 2, men så inom loppet av några veckor. Jag. Blir. Så. Trött.


Men nu ska jag skaka av mig detta, är ju bara en telefon (jag veeet), finns så mycket större bekymmer som tex. att det finns människor som inte har tak över huvudet herrejisses, så förlåt mig om jag var suuuuper ytlig nu:S Nu ska jag ta en varm dusch och mysa med familjen här denna lördagskväll och ta vara på vår tid och vara glad för allt vi har.




KRAM










3 kommentarer:

mittdittovitt sa...

Fy vad trist! Jag skulle också bli såå sur. Tycker man absolut får vara sur och arg för ytliga saker nån då och då ;-)

Stor kram och önskar dig och din farmlij en härlig kväll.

PS. Nu ska jag gå och laga din Pad Thai, blev inte av igår :)

Helena Lyth sa...

Otur verkar bara vara förnamnet ;)
Förstår känslan. Barnen här hemma bråkar om iPad och jag vill skrika att det finns barn som kämpar för sina liv och inte äger nåt. Det kan jag ju inte göra men man slits mellan de olika världarna.

:) Helena

Sandra Bredén sa...

Du har all rätt att vara frustrerad! Är frustrerad och irriterad på min sambo som hade öppet fönstret när det blåste som bara den vilket resulterade i att min karaff (http://www.artilleriet.se/shop/the-kitchen/#linne-carafe) åkte i golvet... Behöver jag nämna att han inte är poppis hemma? ;)