onsdag 9 september 2015

ÖNSKELISTAN I SEPTEMBER








Lite höstdrömmar här på bloggen idag. Jag provade den där uuurfina koftan från Acne igår. Blev helt kär i den. Kolla in färgen, så härligt svalt minitig pastellgrön den kanske skulle liva upp min garderob lite;) Lampor har vi ont om, har ju tröttnat på alla och bytt ut dom här hemma känns det som, dock utan att köpa nya:S IC Lights från Flos står högt på önskelistan. Jag tycker alla modeller är så fina. Både i mässing och i krom och i alla de tänkbara modellerna. Ännu en Mullberry står på wishlist, sedan länge. Kommer det någonsin bli en Bayswater och en Lily?!? Jag hoppas det så mycket. Knuten i mässing från Tennet, ja tack på den med.





Tjingeling vänner!





Mår ni fint denna lill-lördag?!



Här har det gått i ett sedan tiiidig morgon och först nu landar jag här i soffan phu. Utbildning heldag, sen stall, middag, läxläsning och lite check på schoolsoft vad som ska lämnas in när och hur. Slut som artis nu tror jag, och jag ser såå fram emot att vara ledig i morgon. Planerar en lång pw och lite hemma fix då tror jag:)



Men ni ha det så gott tills vi hörs igen, måste värma lite här under filten nu!;)




KRAM










2 kommentarer:

Anonym sa...

Kal verkligen rekommendera koftan från Acne, har den i grått och kvalitén är grym!

Helena Lyth sa...

Perfekt önskelista. Känns så där lagom mellan-sommar-och-höstig.
Jag önskar sååå att jag bytte den silvriga Vänskapsknuten vi fick i bröllopspresent för några år sedan till en i mässing. Den oxiderar snabbare än man hinner blinka. Orkar inte puts den hela tiden. Mässingen är tåligare tydligen.
Fått höra ryktesvägen att de silvriga vänskapsknutar som såldes förr har tjockare försilvring och oxiderar långsammare för min mammas gamla, gamla, ljusstake är helt klart tåligare än min. Ja ja, i-landsproblem...