fredag 4 september 2015

NU TAR JAG HELG













Dags för fredagsblommor igen, hurra för den tiden:) Enkla vita lijor i min älsklingsvas (Svenskt Tenns Dagg om nu någon missat det;), vacker och sååå mysigt att pynta ett nystädat hem med fina blommor igen.





Heeej fredag!





Nu tar jag helg woop woop! Känns som veckan varit hur lång som helst och att nyss var helgen väldigt långt bort, men nu är den äntligen här. Själv kom jag precis hem från ett pass på Akuten, eller ja pass och pass. Har gått bredvid en kollega och vän som jobbar där för "att känna på". Var faktiskt riktigt kul. Kanske vore det något med akutsjukvård i framtiden;) Nu iaf ska jag krypa ner i sängen, är så himla trött av alla intryck så ögonen går i kors och i morgon blir det tidigt iväg på vv-möte för en vägning (ni håller väl tummarna åt mig;) så jag måste nog sova direkt här tror jag:)



Men ni önskar er en toppenfin start på helgen så ses vi snart igen!




KRAM










Inga kommentarer: