fredag 25 september 2015

HEEEEJ FREDAG













Kan inte låta bli att visa er två bilder till på Emma och C som jag tog förra helgen. Jag tycker dom är så fina ihop:)




Hej bloggisar!





Woop woop fredagen är här och solen strålar och luften känns hög och klar, riktig höstkänsla:)


Idag ska jag pyssla i ordning lite här hemma först och sen ha lunch dejt med han med stort H. I eftermiddag ska jag nog ta skatterna ner på stan och se om de vill ha lite nya höstkläder. Sen blir det nog take-away mat med hem ikväll och fredagsgodis från Hemmakväll (jag hoppar nog det dock, har tänkt väga mig i morgon och jag åt ju massor bullar och tårta förra helgen;) och sen blir det myyys i soffan med tända ljus. Känns som en bra plan för en ledig fredag, eller hur?!:)


Till er säger jag - ha en toppen start på helgen nu, så ses vi snart igen!




FREDAGSKRAMEN










4 kommentarer:

Houseofdanishmarie sa...

Hej
Lyder super hyggeligt.
Love Fridays
Knus
Marie

MITT VITA HUS sa...

Marie: Stor kram till dig med:)

M


Thea Nilsson sa...

Hej! Vad använder du för Kamera?:)

Kram/ Thea

MITT VITA HUS sa...

Thea: En Canon 5D mark II med ett fast 50/1,4 objektiv😘

Kram

M