måndag 7 september 2015

GOD MORGON NYA VECKAN
























Här kommer ett gäng nytagna bilder på vår walk-in eftersom ni några önskade det. Vi älskar hur det blev här inne. Det blev så himla bra förvaring (vi har bara kvar att lösa hur vi ska ha våra skor, skulle gärna vilja ha något både snyggt och bra till dom). Vår wic är byggd av Ikea för den som missat, stora spegeln har vi haft länge och även den är från Ikea. Mattan vi la in köpte vi på rulle för nästan ingenting hos Bauhaus. Nytt att spana in är min nya snygga höstscarf från Modesto (här kommer ni direkt till den, favoritprintet i stort, hur snygg som helst, ni kan spana in den på mig på instagram @mittvitahus), ny är även necessären. Jamen hur fin? Dog en smula när jag såg den, så i hade to have it. Fanns här men är visst slutsåld:S






God morgon raringar!






Idag väntar en hektisk måndag, inte en sån där lugn ledig som jag brukar önska;) Först blir det jobb, sen mentorsträff med Alice, sen stallet. Både jag och Emma ska rida. Hon ska skutta hinder och jag ska ut i skogen:)


Så just nu säger jag ha en fin start på nya veckan och vi ses snart igen!



 
KRAM










16 kommentarer:

Anna sa...

Älskar mattan. Vad heter den? Hur känns kvalitén?

Emma sa...

God förmiddag snygging:)

Det är maaagiskt snyggt!

Väntar själv på att hela nedervåningen ska rustas med nytt golv, nya ytskikt och nytt kök. SEN ska jag köpa PAX till oss också.

Ha en fin dag!

KRAM

Anonym sa...

Ni har det så himla fint överallt. Vad heter heltäckningsmattan? Vi ska lägga i sovrummet + i en wic men när vi va hos mattläggarn så kostade den vi ville ha runt 750kr kvadrat 😁 Den ni har ser jättefin ut. Är ni nöjda med den?
Ha en fin dag!
/Elinor

Audry sa...

Ooooh hur fint som helst!
Elsker at det har kommet mer interiør og hus igjen på bloggen, som jeg elsker og har lest i mange år.! ❤️
Klem fra Oslo ❤️

mittdittovitt sa...

Er Wic är helt underbar, så är det bara.

Kram Fia

Lena sa...

Väldigt fint!
Har själv gjort om sonens, som flyttat hemifrån, rum till ett Walk in Room. Helt underbart. Har också använt mig av Ikeas stommar och använt tyg istället för dörrar.Längtar efter din bloppis......när kommer den?
Mvh Lena

MITT VITA HUS sa...

Lena: Den är i fullgång på Instagram - @mittvitahusbloppis, välkommen att kika in!

Kram

Mitt hus med trädgård sa...

Snyggt och vilken ordning! Så skönt att ha en sån wic,
önskar att jag höll samma ordning i min garderob, men långt därifrån tyvärr!
Camilla

Matpärlan sa...

Åh vad snyggt det blev! Verkligen stilren - ordning och reda! Precis i min smak!! En till som älskar By Malene Birger ;) ?

Kram, Carina

Lena sa...

Hej!
Har du den lilla eller stora Marlene Birger "neccesären" eller vad den nu kallas?
Om du har den lilla, är det nog med plats tycker du i den?
Kram Lena

The Place To Be - Malin sa...

Wow så snyggt! Och vilken superordning - som en dröm för mig :-).

Kram Malin

Anonym sa...

Vad är det för vita påsar som hänger till hö?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: förvaringspåsar till ponchos från Soft Goat!

Kram

M

MITT VITA HUS sa...

Lena: Den mindre, visste dock inte att de fanns två:S Jag tycker denna räcker nog!

Kram

M

Anonym sa...

Mia! Om du har den som du länkar till har du den stora, den lilla heter smysatian och den tror jag inte det är du har. Jag har forskat lite i detta då jag inte hann med innan underbaringen var slut överallt :( hoppas Lena oxå läser detta. //E

MITT VITA HUS sa...

Lena & Eva: Jag har den jag länkar till! Då är det den stora!

Kram

M