torsdag 3 september 2015

ETT HUSMORSTIPS








Här kommer världens bästa husmorstips! Kokosoljan är inte bara bra till matlagning utan även utmärkt till huden nu efter sommaren när den börjar bli så där torr och trist. Jag brukar skrubba hela kroppen med någon skön skrubb (min favorit är denna) först, sen tar jag en klick kokosolja och smörjer in hela kroppen och duschar varmt. Huden blir sååå mjuk efter och doftar svagt med kokos.





Hej bloggisar!





Här idag har lilla skatten studiedag så vi unnande oss sovmorgon och sen frukost. Känns som sommarlov igen:) Vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på idag, kanske bara mysa ihop eller göra något skoj. Tror den lilla säkert skulle vilja cykla till stan och kika på lite nya höstkläder, så vi får se om det blir så;)



Vi ses snart igen fina!




KRAM











6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Måste testas =)

Ulrika sa...

Tack för tipset, det ska jag absolut ta till mig :)

Eva Blixman sa...

Kokosoljan är perfekt som hårinpackning också. :)
Jag brukar ha det i håret över natten och sedan tvätta det. Blir hur mjukt som helst.

Anonym sa...

Jag undrar om du smörjer in dig med kokosoljan och sedan sköljer av den eller om du smörjer in dig med den efter att du duschat?
/Sara

MITT VITA HUS sa...

Eva: Vilket toppentips:) Tack<3

Sara: Jag tar den när jag är i duschen och sen sköljer jag av mig med varmt vatten, vattnet pärlar sig så härligt på huden sen:)

Kram

M


Anonym sa...

Ååå så kul med lite olika tips! Blir hopplöst torr under hösten och vintern så detta ska jag testa bums.

Ha en fin söndag :)

Kram Hanna