onsdag 19 augusti 2015

TJINGELING BLOGGISAR






Några tänkvärda meningar som jag hittade någonstans för ett tag sedan när jag sökte efter inspiration. Jag har funderat rätt mycket på just det där, på den här resan jag gör med min kropp just nu. Det handlar som sagt inte bara om vikten, det handlar om så mycket mer. Och ärligt så har den här resan faktiskt förändrat så mycket mer än just bara min vikt. 





Hej finaste ni!






Ledsen för det lilla uppehållet, men det har varit mycket jobb och försöka komma in i rutinerna igen här. Men nu är vi nog i fas igen och skatterna är nu installerade på sina nya skolor och livet fortsätter som vanligt i denna ljuva sensommar (älskar ljuv sensommar och början på hösten, det är min allra bästa bästa favoritårstid!).




Hoppas ni mår toppen och vi ses snart igen!




KRAM












10 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande och se om du delar vilken sorts mer förändring som skett. Din viktresa är iaf otrolig! /E

MITT VITA HUS sa...

E: Jag tror kanske inte förändringen jag känner direkt syns!! Jag är mitt vanliga glada positiva jag som tycker om precis samma saker som jag gjorde innan jag började med viktväktarna. Kläder, smink, inredning ja allt det där;) Men förändringen jag känner, känner jag nog mer inombords! Jag känner mig lyckligare och mer tillfreds på ett sätt, jag trivs mer med mig själv och den jag ser i spegeln igen. Jag är mindre trött, mer välmående och aktiv, mindre stressad, både privat och på jobbet (dock måste jag fortsätta jobba på det, stress är min största bov för att inte känna mig lycklig), jag sover bättre, kärlekslivet är bättre, ja allt är bättre:)


Kram


M

Frida M Thornberg sa...

Den här typen av inlägg är dina allra allra bästa! Så äkta! Puss!

Anonym sa...

Att vara lycklig är viktigare än ett par xtra kilo omdet sen sammanfaller - supertoppen! Icing on the cake! <3 //E

Browneyedgirl sa...

Riktigt härligt inlägg tycker jag :)

Nazima sa...

Ditt inlägg värmde in i hjärteroten, kändes och upplevdes så äkta direkt från hjärtat och nu blev jag inspirerad att på allvars ta tag i att gå ner dom sista 10 kilona , för jag vill känna mig lycklig nör jag ser mig i spegeln och när jag shoppar kläder vilket jag inte gör nu.
Tusen tack för din blogg, du inspirerar i stort och smått!!!!

Lena sa...

Hej!
Har saknat dina inlägg.
Hoppas på meeeeeer.......
Kram Lena

Emilia - Zollsgatan sa...

Sensommar är också min favorittid, älskar när man kommer hem från jobb/skola och det fortfarande är ljust och varmt ute :) Kram

Cissi sa...

Älskad också denna årstid, känns som att inget är omöjligt...

Anonym sa...

Hoppas på tätare inlägg i bloggen framöver 😉😍