onsdag 5 augusti 2015

NYTT HÅR & NYA SOLISAR












Solisarna är nya schnygga Le Specs från Modesto. Jag har så länge velat ha helsvarta pilotisar!







Tjingeling bloggisar!






Här här jag, alldeles nyklippt och fin i håret igen. Denna gång tog Sara (min bästa bästa frisör på Salong C2 här i stan) av massor på håret. Som jag berättat tidigare har mitt hår verkligen fått ta stryk under den här viktresan. Tappar hur mycket som helst och det har blivit både torrt och skört. Sara ville att vi skulle försöka få bort det mesta av uppklippningen, som gjorde att håret såg ännu tunnare ut. Så sagt och gjort. Jag har ju haft långt hår hela mitt liv, nästan alltid i samma stil, varje gång jag behövt klippa av så här mycket tidigare har jag gråtit floder med tårar och känt mig alldeles kal på huvudet efteråt. Men idag kändes det lätt, det var så himla himla slitet. Nu känns det friskt och välmående igen och det blev riktigt snyggt med det lite längre än axellånga. Lite mer vuxet.




KRAM










9 kommentarer:

Anonym sa...

Å de var kule 😊. Sånne ønsker jeg . Hva heter de ??

Anna sa...

Verkligen jättefint.
Skönt när man klickar med sin frisör.
Kram Anna

Anonym sa...

Supersnyggt! /Eva

Helena sa...

Very nice! Verkligen.
Vänligen Helena

♥Linda♥ sa...

Så himlans fin, som alltid. Jag kikar in här och inspireras och njuter av snygga bilder allt som oftast, men jag är lite dålig på att kommentera :S
Så snygg i håret, det påminner mig om att även jag måste fixa mig innan jobbstart. Nu är det inte roligt...
Ha det finfint!

Junitjej sa...

Kanonsnyggt!

Anonym sa...

Hej Mia! Får jag fråga vilken storlek du har på din fina Gubi spegel?
Kram från Linda

Emma sa...

Jäääääätte snygg är du och bra smak har du också ;)

Ha en fin helg!


Stor kram

Nina sa...

Himla fint! Är ny här på bloggen, tack för all inspiration!