lördag 29 augusti 2015

NU KÄNNS DET ATT HÖSTEN ÄR HÄR









Alice på väg till stallet idag. Äntligen är ordningen återställd här igen, det är höst och man får hänga nästan precis hela tiden ute i stallet om man vill (vilket man såklart vill;).




Hej finaste ni!





Alltså på allvar. Jag vet inte vad de är med mig?!:S Jag har verkligen totalt tappat greppet här. Hur ska jag hitta tillbaka. Jag vet inte. Det har bara varit så mycket fokus på annat som tagit upp all tid för mig. Har inte öppnat datorn på jag vet inte hur länge:S 


Men snälla hjälp mig lite, önska vad ni vill se här för inlägg! Ni kan väl skriva lite önskemål i kommentarsfältet på vad ni vill läsa om, eller om ni vill veta något mer om mig, eller tips på någon inläggsrubrik till exempel. Det kanske hjälper mig komma ifrån det här tillståndet jag fastnat i nu, där det verkar bli inga inlägg alls;)




KRAM











18 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker att du har gjort ett superjobb hittills med bloggen och du kommer säkert igång snart igen:-) Kanske mer bilder på ert fina hem och köptips budget/lyx, bra recept mm.

Ha en fin kväll!

Kramar Hanna

Elisabeth sa...

Saknar din fina blogg men förstår det blir lite trögt och fokus på annat ibland...
Jag gillar det du gjort innan, en glimt av allt, ser gärna lite mer recept och inspo från din viktnedgång =) är så imponerad av dig.

Gillar din stil på inredning hoppas du håller dig till den =) och inte byter stil till det gråa för jag gillar det vita fortfarande som många verkar gå ifrån....å det blir för dyrt att ändra om hela huset haha..

Hoppas verkligen inte du slutar blogga =) du inspirerar verkligen!!


Ha en bra helg/ Elisabeth

Martina sa...

Makeup och doft favoriter kanske?! Snart höst å då vill man kanske byta ut sommardoften etc..

Anonym sa...

Lägg ner! Om man inte bloggar på flera veckor är man borta ur bloggvärlden.

Anonym sa...

Lägg ner Mia! Tänk vad mycket energi och tid du får till annat, som förmodligen är myyyyycket viktigare😊 Gillar att följa din blogg, men förstår att det tar mycket tid. Du har ju ett "vanligt" jobb och kan inte styra din tid hur som helst....nöj dig med instagram, det är nog så inspirerande👍 kram Linda

Anna sa...

Ingen fara, vi fattar att du har annat att stå i också. Jag skulle gärna läsa inlägg om hur du brukar lägga upp din träningsvecka, se nya plagg du unnar dig och hur de ser ut på, inredning från ert fina hus - även om det inte är något nytt på bilderna! Hur du sköter ditt vackra hår vore också kul att läsa och lite om ditt jobb och dina arbetstider. Victoria (matplatsen) kör ibland "ett foto i timmen", kul idé tycker jag! Tack för en fin och trevlig blogg hälsar en läsare och instaföljare från Uppsala!

Anna sa...

Åh jag förstår va du menar! Jag tycker absolut man kan ha pauser, flera veckor långa, det är väl ändå inte så konstigt, alla som bloggar vet hur det kan vara. Gillar man en blogg och den går på sparlåga i perioder så går jag in iaf och kikar då och då.

Mer från ditt hem vill jag se, behöver inte vara nytt, bara få se från olika vinklar och vrår :)

Du inspirerar massor!


KRAM



Anonym sa...

Jag tycker det är bra som det är kan dock tycka det vore intressant med mer specifika saker runt pp tex hur många får man äta, ändras det u viktnedgången osv Vc recept med pp hänvisning mm Keep up the good Job! Lägg inte ner bloggen för allt i världen !! / E

Viktoria sa...

Hej Mia! Jag förstår dig fullt ut, men jag hoppas verkligen att du hittar tillbaka till bloggen! Jag inspireras så himla mycket av ert fina hem, speciellt alla fina detaljer, jag gillar din enkla men ack så snygga inredningsstil och att du håller dig kvar till det vita är så härligt!! Jag gillar som sagt din blogg precis som den är/var med en härligt mix av allt, så keep going ;) men när jag nu får önska så gärna mer glimtar från ert hem o era fina detaljer! Ha en fortsatt fin helg!! By the way, så himla bra kämpat med viktnedgången, imponerande!! Kram Viktoria

Anonym sa...

Gillar din blogg och tycker absolut inte att du ska lägga ner. Jag tycker om den precis som den har varit men hör kommer lite rubriker som kanske kan hjälpa:

Höstgarderob
Hur man kan kombinera kläder
Recept
Varför Viktväktarna har ändrat så mycket mer än bara din vikt
Budget/Lyx tips (både på kläder och inredning)
Ordning och reda i garderober/lådor
Filmtips
Resor
Weekender
Låtlistor som man kan ha när man PW
Mattips Viktväktarna för en vecka
Vad som sporrar dig i din viktresa, hur tänker du,hur ska man tänka när man dippar?
Blommor/Trädgård (rundvisning i din trädgård-kanske höstplanteringar)

....Ha det så fint! Gillar som sagt bloggen preciiiiis som den är. Du är och förblir en av de bästa bloggarna!

/Kristina

Milla sa...

Vet precis hur det är med att försöka hitta tid OCH rätt inspiration samtidigt till att blogga... Kämpa på! Jag skulle vilja se lite mer av er WIC! Höra hur den funkar liksom. Och vad som inspirerar dig, kanske våga vara lite mer personlig? I alla fall, gör det som är DU, det blir bäst! Kram

mittdittovitt sa...

Åh Mia! Du kommer säkert snart igen, hoppas det, för din blogg är bästa bästa bloggen. Du ger mig så mycket inspiration! Både inredning, kläder och nu VV. Jag har inte kommit igång med min vikt men tänker att jag ska ocj blir så peppad av dig. Jag gillar din blogg som den är men skulle gärna se mer av ert hem. Så som, hallen, den Wic, ja rummen i övrigt. Såg någon skrivit om budget vs lyx. Men mer vad du hittar för shopping. Ja detta är ju vad du redan bloggar om men jag gillar ju din blogg som den är.

Stor kram Fia och håller tummarna för att du snart kommer igen. Saknar dina inlägg!

Anonym sa...

Gillar din blogg, så fortsätt. Ser gärna lite mer av vv-recept, inredning, skönhet och mode.

Jonna sa...

Hoppas verkligen inte att du lägger ned din blogg, tycker den är väldigt härlig! Anser inte att man måste skriva ett visst antal inlägg om dagen eller i veckan, huvudsaken är att du själv tycker att det är roligt att skriva och fotografera mellan varven. Vill också gärna se mer av er WIC och kanske höra lite om dina/era tankar kring den (organisering osv så kul ju!). Gärna också recept, dina matfoton och recept tips på instagram är ju *fantastiska* och liknande här i bloggen vore ju strålande eftersom det finns lite mer utrymme att skriva. Är också nyfiken på dina favoritbutiker online eller fysiska och givetvis mer om din träning och viktnednång - så himla bra jobbat! Är väldigt imponerad särskilt eftersom jag själv kämpar på med min träning och vikt och blir så inspirerad av dina inlägg både i bloggen och på instagram. Kämpa på och tusen tack för en bra blogg! :)

Ulrika Hagström sa...

Vik minskningen är ju helt magiskt bra utförd så läser gärna mer om den, resan, har det varit enkelt hela vägen...
Sedan vad du unnar dig, nya plagg, stallet, recept(om jag hade din fantasi skulle jag vara överlycklig)...livet. Älskar att kika in här men instagram är trevligt det med =)

Men du ska inte känna något tvång att skriva, vi finns här!
Kramar

Anonym sa...

Hej! Tycker du har en bra blandning av mode, inredning och familjeliv på din blogg. Jag skulle dock gärna få lite mer tips på vad som är aktuellt från olika butiker både vad gäller mode och inredning. Collage på saker som du önskar dig eller tycker är fina.
Sedan vill jag också passa på att önska fler inlägg, även om jag kan förstå att det är svårt att få ihop tid till det i vardagslivet.
Ha en fin söndag!

Anonym sa...

Mia, You are worth waiting for!!!!

Lev livet och skriv när Du vill! Vi finns kvar här och tokgillar Dina inlägg ändå för Du har världens finaste hjärta och förnuft i Din kropp!

So, do what You like and live as You are!

Kram M

Anna sa...

Nej lägg inte ner din blogg, jag älskar dina bilder. Ser gärna mer bilder från ditt hem och vardag! Förstår verkligen att man måste kunna ta en paus ibland!