lördag 8 augusti 2015

MR.GREY & GRÄDDBOLLAR










Just nu läser jag Mr.Greys historia och mumsar gräddbollar från årets marknad och sippar iskall cola i soffan. Får återkomma med vad jag tycker om boken, har bara precis börjat på den! Jag gillade femtio-nyanser-triologin massor, filmen tyvärr inte lika mycket och nu kunde jag inte låta bli Grey's historia i den nya boken som kommit, den är ju rätt fängslande serien om man säger så;)





Tjingeling vänner!





Här har ni en rätt sliten bloggerska. Har nämligen varit iväg med tjejgänget på en spa-kryssning och ja det blev en hel del bubbel också och så har jag gjort århundradets vurpa i en trapp (hej spricka i revbenet:S). Men nu är jag på trygga land igen och försöker ta igen mig och ladda upp för vardagen igen som börjar på måndag (vill inte att semestern ska ta slut…). Skatterna längtar efter skolan och alla vänner och är väääldigt klara med sommaren känns det som!



Hoppas ni har en toppen helg vänner!




KRAM











4 kommentarer:

mittdittovitt sa...

Men aj! Stort krya på dig! Tack för tipset om boken, måste inhandlas direkt.


Kram Fia

Finaste mattan sa...

Haha... började på 1:a boken men sa ont aj, aj... och kunde inte hitta tillbaka haha.. men MYCKET nöje du! : )

Anonym sa...

Ring 1177 för egenvårsråd 😂😂😂 krya på dig! Kram! /Eva

Nina sa...

Krya på dig!