söndag 2 augusti 2015

KARUSELLER & SOCKERVADD































I fredags tog vi Djurgårdsfärgan från slussen ut till Gröna lund. Våra tjejer vill alltid åka till Grönan varje sommar då de älskar att åka karusell. Denna gång hade de med sig vänner då vi åkte med några familjer till. Vi bodde dock inte alla på samma hotell så vi sammanstrålade lite senare där ute Djurgården. Ovan ser ni ett gäng pic's. Vi åkte karuseller (inte jag, jag blir tokyr och mår illa mest hela tiden om jag åker karusell så jag håller mig tryggt på marken;), åt sockervadd, drack ett glass vitt (ur plastmugg!:S), käkade snabbkrubb och spelade på lotteri. En riktigt fin kväll med bara några enstaka droppar regn. Dock blev det väldigt kallt när vi promenerade genom gamla staden hem på natten från färjan.



Nu lite söndagsgöra, dvs fylla kylskåpet, städa lite och köra tvättmaskinen x antal gånger. Fast det blir inte tillbaka till jobbet i morgon, vi har nämligen en hel veckas semester till ihop innan det blir vardag igen:)





KRAM










2 kommentarer:

Inredningshjälpen sa...

Mia, vilka härliga bilder, det känns ju som om man var med:)

Önskar dig en fin start på nya veckan!

Kram Anette

MALIN sa...

Så härligt ni verkar ha haft det!! Ska snart oxå åka upp till Stockholm, utan barn, bara mannen och jag, vilken lyx!! Har du några tips på affärer man inte får missa? Svenskt Tenn och Mood är självklart, men kanske lite andra roliga butiker du kan tipsa om? Både när det gäller inredning och kläder.
Tack för en inspirerande blogg och insta!

Kram på dig!