tisdag 28 juli 2015

VART TOG SOMMAREN VÄGEN?












Hittade ett sånt sött fikonträd idag på en av mina favorit blomsteraffärer här i stan (Interflora Tannefors). Passade perfekt i Hortus-krukan från Tennet och jag hoppas jag nu kommer få det att överleva inne (mitt stora som jag har ute frodas och mår fin fint trots bristen på värme).





Tjingeling söta bloggisar!





Usch tror nästan jag har blivit deprimerad av denna sommar och semester. Känn så faktiskt (och jag vet att det inte är någon idé att gnälla på vädret och det finns så mycket värre saker men…). Skatterna vill åka och bada och njuta av solen. Det vill jag med. Vi hittar på små utflykter och saker och göra och njuter av att vara lediga, ja det gör vi. Men något saknas ju ändå, något som kallas sol och värme:S



Hoppas ni har det fint iaf och njuter av ledighet eller vad ni nu gör:)





KRAM











1 kommentar:

mittdittovitt sa...

Vilken fint träd! Mitt trivdes inte ute och ärofull med mossa på så jag tog in mitt. Jag och mannen började vår semester nu, vi håller på att renovera fönster och dörrar men längtar så efter lite värme nu! Snart åker vi till Oslo och Gotland ja två olka resor förstås och då vill vi verkligen ha fint väder.

Har i alla fall blivit lite shopping att trösta sig med.

Kram och ha en fin kväll!

/ Fia